sandracaramba Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Jeg har fått sponsor:D Ferrita skal sveise effektanlegg på bilen min:D Men noen som har det på polo? Låter det bra? Hørt at dette skal være ganske så bra, og hadde vært morro å hørt en polo som har samme effektanlegget.. De sa det var verdt 10.000 - 14.000.. Tror jeg har vært heldig her:) J E G E R L Y K K E L I G ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Spør om det gidder å sponse meg også i samme slengen da! hehe=D Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 noen spess grunn til at noen gadd å sponse deg me kun effektanlegg? :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandracaramba Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Jeg er frisørlærling, og tilfeldigvis en dag så kom det ei i salongen som har vært gamle naboen min, og hun jobber for et bilfirma. så snakka vi bil og hva slags styling jeg skulle ha, så sa jeg det. også spurte hun om jeg skulle ha effektanlegg, og da sa jeg at det var litt for dyrt og det var det siste jeg skulle prioritere. og da sa hun at hun hadde en kompis som kunne sponse meg;) Sånn gikk det seg til:p heeelt random:p Effektanlegget kommer vel på i Juli/August en gang;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Det var da svært så heldig du skulle være da!! Har du foresten noen bilder av bilen din liggende på denne siden? Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandracaramba Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 hehe.. Ka det vil jeg påstå jeg var da:) Effektanlegget kommer på i løpet av juli august:D Jeg har ingen bilder nå, for jeg er litt tard på å få lagt inn bilder, klundrer fælt da vøttø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg