jarledt Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Hei. Har et lite problem med bilen min. Er en mazda 626 1996 mod. Det som skjer er at, av og til, er egentlig ganske sjeldent så slår abs lampa seg på i dashbordet og abs'n har en tendens til å slå seg inn iblant ved svak bremsing. Noen som har vært borti liknende her? Takker for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomzkyByMazda Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 de kan vere abs følerane på bremseklossane, har vore borti noke lignande på en mercedes en gong, der var det følerane som var problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarledt Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Lenge siden det har blitt skrevet noe her. Men problemet med ABS'n ga seg en lang periode, men nå er problemet komt tilbake igjen. Noen her inne som har noe tips/triks for hvordan jeg kan sjekke hva som er galt? Eller må jeg på verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg