Fres Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Da må den ha holdt en snittfart på litt over 595 km/t. Det er jo ikke verst for en Ford! Morroklompen :P Mente kjørelengde! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Morroklompen :PMente kjørelengde! Ja, men om den går i 2 uker, så er det 336 timer, og skal den rekker 200.000 på den tiden så må den ligge i 595 km/t. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 mange km/t trur du bilen rulla på de 2 ukene da? bilen går jo vertfall et sted mellom 200 og 250 km/t.. er jo dyne ikke stor motstand.. Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 mange km/t trur du bilen rulla på de 2 ukene da?bilen går jo vertfall et sted mellom 200 og 250 km/t.. er jo dyne ikke stor motstand.. Tipper at motoren stod i benk bare, så er litt søkt å telle km. :) For dem som ikke skjønte det, så var det et forsøk på å være morsom. Er nok som Fres sier, at det tilsvarer samme slitasje som 200.000 km på vei. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 "Sporty look" ? Å nevne Volvo i denne sammenhengen blir vel som å si at det er effektivt å flytte fjell med teskje.. det henger bare ikke på greip ;) Hva motor angår vil jeg tørre påstå at 2.2t-motorene til Audi er de mest holdbare. Mitt bidrag blir derfor Audi Urquattro eller S2. De holder evig dersom man bruker hue og ikke bruker de opp. I motsetning til hva mange tror, er det ikke bare å fylle bensin og holde flat pedal på en turbobil, det må vedlikeholdes også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Stemmer på S2 jeg også, selv om den ikke ser ut som en Ferrari. Trimmevillig motor og drivverk som tåler JULING. Som Vidder sier, kjører du den bilen som "folk" så har du bil for alltid hvis du gir den det normale vedlikeholdet som kreves for en turbomotor. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Med mindre den blir stjålet da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 var det kun bensin motorer du var ute etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 "Sporty look" ? Å nevne Volvo i denne sammenhengen blir vel som å si at det er effektivt å flytte fjell med teskje.. det henger bare ikke på greip ;) Hva motor angår vil jeg tørre påstå at 2.2t-motorene til Audi er de mest holdbare. Mitt bidrag blir derfor Audi Urquattro eller S2. De holder evig dersom man bruker hue og ikke bruker de opp. I motsetning til hva mange tror, er det ikke bare å fylle bensin og holde flat pedal på en turbobil, det må vedlikeholdes også.. vi snakker ikke om sykler her! Sierra cosworth 1986 vinglebil, eller escort cosworth er dem bilane... Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.