olemj86 Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Er på utkikk etter lakk og spray boks.. Vurderer og lakken en 92' VW Golf III GTI med rosa perlemor lakk.. Noen som kan henvise meg til en nettbutikk, og/eller noen andre jeg kan kontakte for og få taki lakk og sprayboks? Takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Er på utkikk etter lakk og spray boks.. Vurderer og lakken en 92' VW Golf III GTI med rosa perlemor lakk.. Noen som kan henvise meg til en nettbutikk, og/eller noen andre jeg kan kontakte for og få taki lakk og sprayboks? Takk for alle svar. Har nettopp fått lakken jeg bestilte fra MEKK i dag.. Funka bra den lakken.. Tror også mekonomen bestiller lakk til deg.. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Skal du lakke hele bilen med sprayboks!? Blir neppe bra. Da ville jeg heller kjøpt en billig sprøyte, lånt en kompressor og kjøpt noe billig lastebillakk. :) Blir i hvert fall bedre. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg