Gå til innhold

Lakkert ventildeksel..

Ranger emnet


colt

Anbefalte innlegg

Planen er å få forniklet varmeskjoldet og kanskje pulverlakke noen andre deler, og få ledningene samlet.

Vurderer også silikon slanger, men vet ikke om jeg skal gå for svarte eller blåe slanger.

Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V

-Lite gjort hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en sprekk i dekselet som jeg lappet sammen med kjemisk metall, pusset dette ned og maskerte der jeg ikke ville ha lakk og slang på plast grunning (2lag) og 3-4 lag med lakken og 3lag med klar lakk. Tok en dag sånn ca før den var klar, men ble fornøyd jeg.

Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V

-Lite gjort hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble bra! hvordan lakk brukte du?? tenkte på varmen... skulle gjort sånn selv, bare oransje

 

Brukte vanlig billakk, satser på at det holder, tok mange lag av hver del så jeg håper det ikke flasser, skjer det får jeg prøve noe annet, tipper det holder for det blir ikke så sykelig varmt der. lakken burde ihvertfall tåle 80-90grader.

Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V

-Lite gjort hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å ødelegge, men bil lakk holder ikke lenge, har du plast grunn på toppdekslet også? denne vil begynne å koke å gjøre så lakken sprekker!

 

sier ikke at det er 100% men i 90% av tilfellene holder det ikke.

 

dette er sikkert noe som kan variere fra bil til bil og lakk type til lakk type. går alti an å være heldig.

 

var utrolig pent da.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å ødelegge, men bil lakk holder ikke lenge, har du plast grunn på toppdekslet også? denne vil begynne å koke å gjøre så lakken sprekker!

 

sier ikke at det er 100% men i 90% av tilfellene holder det ikke.

 

dette er sikkert noe som kan variere fra bil til bil og lakk type til lakk type. går alti an å være heldig.

 

var utrolig pent da.

 

Dette var bare for å prøve, går det drit går det drit... da finner vi på no annet...

Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V

-Lite gjort hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår