Gå til innhold

Bestillte meg ny bil her om dagen ;)

Ranger emnet


Volvo240R

Anbefalte innlegg

Og for det andre så er Vovlo ødelagt som merke. Den V70'n der er BYGD PÅ FORD UNDERSTELL!!! fy faen at det går ann å ødelegge volvo med FORD DELER. FORD FORD ÆSJ!!!!!!

 

ford har vel egentlig fått en del skryt for understellet sitt i Focus og Mondeo, kunne jo kanskje bli bra i en V70 og da...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Bilen er feil"

"Du kunne fått noe bedre til den prisen!"

"Denne kjører i fra deg"

"Den har feil farge!"

"Noe annet er feil"

"Den har feil type understell"

"Den har ikke rette hjul!"

"Du lyver!"

"Du må ha masse masse penger og sinnsyk jobb!"

"Du er for ung for og kjøpe en sånn bil!"

"Jeg ville kjøpt den og den bilen istedet."

 

Greit nok at dette er et forum, hvor man diskuterer ting. Men hvor fordømt tjukk i huet er dere egentlig? Seriøst?

 

Han har kjøpt en ny bil.

Det er den bilen han vil ha.

Det er den bilen han har drømt om.

 

Han gir da vel seg en BLANK FAEN i hvor fort en fuckings GOLF går i forhold! Jesus fucking christ.

 

Forøvrig, Texacom. Grattis med FEIT "familiebil" ^^

 

WORD!

 

Forstår ikke hvorfor folk begynner å "klage" med engang en har kjøpt seg ny bil... misunnelig?

 

For å si det mildt, Texacom. Fra å gå ifra 240 til denne er et MEGET bra valg..hehe.. ;)

 

Gratulere

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasient og daskekost og et par til har skjønt dette her - Takk til dere :D

Hvorfor skal det klages når jeg kjøper meg min guttdrøm?

Nei, det skal ikke gjøres.

 

Jeg har kjøpt meg denne bilen her fordi jeg syntes den er meget rå og ikke minst har den beste komforten i sin klasse. Bare sjekk hvem bil som vant for å være mest støysvak, jo V70!

Og når jeg får gjort det som skal gjøres med den blir det en bil som skiller seg ut på alle måter.

 

Og ingen har noe med min økonomi, jeg har aldri lånt penger på hverken 240'n eller S40'n jeg hadde. Så syntes jeg kunne ta opp et lite lån på denne her uten at det skal skade noe.

 

BTW: Har fortsatt 240 racer'n :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for det andre så er Vovlo ødelagt som merke. Den V70'n der er BYGD PÅ FORD UNDERSTELL!!! fy faen at det går ann å ødelegge volvo med FORD DELER. FORD FORD ÆSJ!!!!!!

 

Du er klar over at Ford ansees for å lage de aller beste kjørebilene innenfor respektive klasser?

 

Texascom, det var på ingen måte meningen å dra en jantelov, være misunnelig, spørre og grave ang. økonomi osv. Mitt poeng er bare at det er naturlig at folk spør når en 20-åring har fet bil. Du har jo lagt det ut så da må du nesten vente deg kommentarer/reaksjoner og :) Sånn er jo mennesker, dessverre.

 

Er en fordel du er mekaniker iallfall, disse nye bilene er jo dyre og vanskelige å få reparert. Men kult at noen 20-åringer faktisk tar seg råd til å ha komfortabel bil, ikke kjører rundt med bråkepotte og kappa fjærer på bruksbilen :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at Ford ansees for å lage de aller beste kjørebilene innenfor respektive klasser?

 

Texascom, det var på ingen måte meningen å dra en jantelov, være misunnelig, spørre og grave ang. økonomi osv. Mitt poeng er bare at det er naturlig at folk spør når en 20-åring har fet bil. Du har jo lagt det ut så da må du nesten vente deg kommentarer/reaksjoner og :) Sånn er jo mennesker, dessverre.

 

Er en fordel du er mekaniker iallfall, disse nye bilene er jo dyre og vanskelige å få reparert. Men kult at noen 20-åringer faktisk tar seg råd til å ha komfortabel bil, ikke kjører rundt med bråkepotte og kappa fjærer på bruksbilen :)

 

 

Eirik

 

Nesten riktig, det er bmw som lager de beste av vanlige biler (ikke ferrari, lambo osv....)

 

men jeg må få lov å si min mening. jeg mener at dette ikke er noen ekte volvo. vill heller si at det er en undercover Ford:puke: Bare at de har klint på et Ford merke, denne er volvon er bygd på mondeo deler.

 

Det er en fin bil som du bør få mye glede av.

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janteloven er skumle saker!

Jeg som generelt ikke er stor fan av volvo, hadde koset meg med å rakke ned på deg som bruker så mye peng på volvo. Men som generelt interessert (er litt for ung til å kunne kalle meg entusiast) vil jeg gratulere deg, og si at det er fint noen oppfyller drømmen!

Comfort til fingerspissen er vel nøkkelordet her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener at dette ikke er noen ekte volvo. vill heller si at det er en undercover Ford:puke:

 

Veel, det er kanskje ikke så rart siden Ford eier Volvo..? Ikke lev som om det var 1980, uansett om mange (ink. meg) skulle ønske volvo fortsatt var volvo..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

misunnelige tapere, drit i å heng dere opp i hans liv. Gromt er og blir det uansett. Texascom er mest sansynlig flink til å jobbe og prioritere pengene, uansett så har dere tvangstanker..

 

tråden spør om hva vi syns om bilen hans, det er DET vi skal svare på.

 

værsegod neste.

 

HAHAHAHAHAHA!!!! Du mangler mentale sperrer eller? Jeg tror gjerne på at han har kjøpt bilen, Søskenbarnet mitt kjøpte Ferrari da han var 17 å øvelseskjørte i den så ingenting har forbausa meg etter det..Nye Volvo bilene er stygg-gromme , men har du familie? Hadde faen meg ikke kommet på tale å kjøpe en slik bil uten familie å unger å tenke på, jeg nøyer meg med 2 seter å ingen stereo..

- RX7 FC3S EUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg i rekkja over dei som gratulerer deg med ein ordentli' grombil. Er sjølv tjue, men køyrer ein fjorten år gammal bil, og er i grunn stornøgd med det. Skulle ynskje eg kunne ta meg råda til ein slik bil sjølv. ^^,

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

stilig bil det her ja. godt du får litt særpreg på den og!

 

og må bare stille meg i rekka av tapere som egentlig er fryktelig misunnelige og skulle likt å hatt ny bil:)

men jeg lever greit med min bil, som forøvrig er ca 60x billigere enn din:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår