Volvo240R Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Du her rett i den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Har du konfilter på bilen Texas? Hvis du har, hvordan er lyden, og er det vanlig "Volvodiameter" på innsuget? =P Har så lyst til å prøve he he Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Jeg har konfilter ja =) Suser og går fint det, har jo også 3" ekeosanlegg fra partikkelfilter og bakover også ;) Er std. diameter på luftmassemåleren ja. Men blir noe annerledes på motoren din siden det er den gamle D5'n :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Jeg har konfilter ja =)Suser og går fint det, har jo også 3" ekeosanlegg fra partikkelfilter og bakover også ;) Er std. diameter på luftmassemåleren ja. Men blir noe annerledes på motoren din siden det er den gamle D5'n :P Hvordan annerledes, i negativ retning? :P Heheh. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Ikke noe småtteri av noen rør du har fått taki.. :) hehe. Hvordan blir lyden egentlig? Hadde gjort seg med et lite lydklipp! :) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
997turbo Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 hiv bsr tuning på den så har du plutselig 220 diesel hester:) kjøre inn motoren først kanskje men men:) nyydelig bil vertfall! Siter - 05 Volvo V70 2.4D ;) X - 86 Volvo 740 GLE solgt:( X - 87' MB 190 (totalvrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viktors Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Jeg lo godt da jeg sammenlignet kommentarer før og etter de første bildene i tråden. Virker som temmelig mange skifta mening fort der. Uansett, knallfet bil, med kjørekomfort, og rett look! Grattis med en kongekjøp! Siter 87mod volvo 245 VCCN medlemsnr. 179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hasse30 Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Hei! Sinnsykt lekker bil! Hvor kjøpte du den nye grillen og hva kostet den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Tipper på at han kjøpte den grillen på jobben sin :-) Dette var reine komitimen.. Syns bilen din er knalltøff, og skiller seg så absolutt ut(og ja, jeg vet hvor gammel tråden er). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg