Volvo240R Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Takk takk :D Lenge siden jeg har oppdatert noe her nå, så er vel på tide :P Kjører nok denne bilen til S60 kommer som AWD sammen med twin turbo D5 tenker jeg.. Ellers blir det en råheftig XC60 som det blir gjort mye utseendemssig med ;) Speljobb: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Som sagt tidligere, du verden for en flott bil du har kjøpt deg. *misunnelig* Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Vanvittig fin bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Takk takk :D Er vel på tide med en liten update ;) hehe... Bilen har fått senket chassis, 20" sommerhjul, ny grill og litt småtteri :D Felgene jeg skulle ha fikk man bare med sort kant i norden, så da bestillte jeg meg slike under tvil. Men det ble jeg aldri helt fortrolig med, så ting måtte gjøres med de. Jeg gikk på med rondell og P150 på felgkantene og slipte bort lakken, noe som tok med akkurat 15 timer. Avsluttet med P2000 og Autosol. Felgene ble ikke til å kjenne igjen. Så bikket bilen 10.000km og da fikk den selvfølgelig en 10.000km service av meg ;) Og faceliften på 2010 modellen utvendig var heldigvis bare noe så anonymt som en annen grill, denne måtte jo jeg ha :P Ellers er jo dette en bruksbil, så det skjer jo ikke så voldsomt mye med den ellers :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Nydelig :D Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 *misunnelig* Fine biler det der ja.. Det er AWD, ja? Hvordan liker du systemet isåfall? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Fantastisk, lekker bil! Felgene ble bra til bilen, ble mer ryddig når du slipte felgkantene. Bilen er jæv..g clean slik som den er nå, perfekt:) Edit: Har du montert justerbare dempere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Takk takk :D Dette er bare en FWD med 6 tr. manuell kasse. Men fattern har AWD og jeg må si meg veldig fornøyd med det systemet. Man kan faktisk ha det ganske moro på vinterføre med det :D Har ikke justerbare dempere nei :P Måtte montere org sportsdempere bak og modifisere innfestingen på de for å få det på. Lett match =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Allright, fin høyde på bilen=) Hvilke merke er felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Takk ;) ACE Executive Matrix heter de ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Ok, hvem forhandler det merket i norge/norden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 http://www.nordendekk.no Kopiere? :P heheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Hehe nei jeg liker ikke kopiere, jeg er motsatt som regel, kjøper det andre ikke ha:P Tenkte mer på disse hvis de finnes i 19": http://www.wheelsdirectonline.com/ACE/zeus.html Er generelt på felgjakt så jeg pløyer over det meste for å finne det rette:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Godt vi er flere ;) Så jo veldig fine ut de der da! Robuste og fine :D Hehe nei jeg liker ikke kopiere, jeg er motsatt som regel, kjøper det andre ikke ha:P Tenkte mer på disse hvis de finnes i 19":http://www.wheelsdirectonline.com/ACE/zeus.html Er generelt på felgjakt så jeg pløyer over det meste for å finne det rette:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Ja de var ikke så værst, men er ikke så fan av den "skrudde kanter", men på de felgene vart det ikke så dumt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg