Gå til innhold

Selge bilen - til hva pris ?

Ranger emnet

Sonick

Anbefalte innlegg

Kan noen komme med realistisk pris jeg kan ta for golfen hvis jeg skal selge ?

se

http://www.gatebiltreff.com/Sonic`s%20Golf.html

for mer info ...

Vet jeg kommer til å tape mye penger på den - men hvor mye ?

Vet den har kostet meg over 80 k siden jeg kjøpte den for 2,5 år siden. Kan jeg få 40 igjen ?

Edit : Selger i så fall for å kjøpe en golf 4 gti :cool:

Mest lyst til å ha begge da ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80k for ny lakk, Mattig front spoiler, hekkdefuser, takvinge, emblemløs grill med grillist, Rieger "M3" sideskjørter, igjensveiset bakluke, skilt innfelt i fanger bak, 9x16 Decent cup felger med 215/40-16 dekk, senket 60/40mm, alarm, ice, girkule, sentrallås og pedaler?

det var kanskjel litt mye for nevnte deler og arbeid :|

men 40 k for en GL, det kan vel hende noen der ute vil gi det - bilen ser jo ganske strøken ut :)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bilen flett orginal av en gammel dame - så alt fra 90 fangere til ny vann pumpe , overhaling av dynamo , ny reg reim , nytt strammehjul til reg reim , ny toppakning doppdekselpakkning og bunnpanne pakkning. Gele batteri , styling ( rundt 10 k der ) senking , anlegg (15 k) , gti bremser fremme , osv

har tatt med det jeg har lagt ut på den da - slite deler og alt ... Men var litt kjapt regnet kanskje ... Men heng dere ikke fast i det da - ser bare at andre gl er går for under 20 jeg ... så hadde kanskje lønnet seg mye å bygget den om til 16v først ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere standar GL er som går for rundt 40 tusen, disse er riktignok 91 modeller, strøkne, men du skal kunne greie å få 40k for bilen din, vil jeg tro. Kanskje du får mer hvis du treffer akuratt den 18 åringen som var serdeles heldig på konfirmasjonen.

Kjøpte min bil for 7k jeg, så en som var krasja for 3k, byttet motor, fant et interiør, og vips hadde jeg et bra grunnlag for mitt golf prosjekt, som før sommeren skal bli noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider