ninjaflipp85 Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Hei topic sier vel sitt.. Leter etter en bil til fruen. som jeg samtidig kan bruke også. Det må ikke være rust og slikt. Og billig og forsikre. billig og fikse (hun har ikke lappen enda) , så regner med noen "nytt førerkort bungler" kommer ,) kom med forslag da folkens! :D:thanks Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 ford fiesta 1.1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 ford fiesta 1.1 Hahahaha:) lo godt nå:P Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 E bil til 15k uten rust er vel vanskelig, men uten så mye fiks er Toyota et godt valg. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 ford fiesta 1.1 "he he he ok" Behjelpelig du er !:fingers: Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 E bil til 15k uten rust er vel vanskelig, men uten så mye fiks er Toyota et godt valg. mener da ikke UTEN rust. men lite \ ingen.. og er det rust må det gjerne være overfladisk vet f.eks mercedes ruster veldi? toyota? ruster ikke så mye? Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Kan jo nevne at jeg fant en Passat 96mod uten rust. stv. fin i lakk og fin bil generelt. under 15k Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 En helt grei konebil med bare litt rust :) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13457103&sid=xz6cabHOvMh951881&WT.svl=Link Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 En helt grei konebil med bare litt rust :) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13457103&sid=xz6cabHOvMh951881&WT.svl=Link den så jo helt opprusta ut;) her oppe i nord er det fint muli å finne gamle biler uten rust faktisk:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 fiesta må vel være en grei konebil, og billig å forsikre? du spurte jo ikke akkurat etter en gøy bil? kjøpte meg sjøl en liten konebil, peugot 205. må betale 7k i året i forsikring, selv om det er liten motor og alt det der. er ikke billig å forsikre bil første årene uansett, selv om jeg fikk 30% startbonus. er galvanisert karosseri på min, så den ruster i alle fall ikke mye, og med 1.1 liters motor må jeg hive en pøs bensin ut av og til for å merke at den bruker noe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 En helt grei konebil med bare litt rust :) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13457103&sid=xz6cabHOvMh951881&WT.svl=Link den bilen har mer rust enn jeg er intressert i. Har ikke lyst og sveise hjulbuene etter 1års bruK! Er forresten fra nord. så :) men fant en passat på finn.no , 15k. stv. og ingen rust. Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 den så jo helt opprusta ut;) her oppe i nord er det fint muli å finne gamle biler uten rust faktisk:) Er fra nord selv. OG det er sant , det er lite rust på bilene. Men så er jo ikke vi nødt til og kjøre på saltete veier. Skal sies at dem har jo begynt og salte mer og mer i nord. Så dem saltet i bodø ifjor vinter. Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 fiesta må vel være en grei konebil, og billig å forsikre? du spurte jo ikke akkurat etter en gøy bil? kjøpte meg sjøl en liten konebil, peugot 205. må betale 7k i året i forsikring, selv om det er liten motor og alt det der. er ikke billig å forsikre bil første årene uansett, selv om jeg fikk 30% startbonus. er galvanisert karosseri på min, så den ruster i alle fall ikke mye, og med 1.1 liters motor må jeg hive en pøs bensin ut av og til for å merke at den bruker noe:) Jeg sa jo en bil jeg også kunne bruke, og jeg vil ikke harve rundt i en fiesta ;) Men sant som du sier, liten bil og liten motor. Men hva gjør du når du må opp bakker med bilen din? Jo du må gi mer gass og dermed bruker du jo mye bensin. Skulle gjerne hatt den nye Audi A4 3.0 TDI ;) Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Kjøp heller en Toyota Corolla 1.3 XLI billig å forsikre og bilen er "evighetsmaskin" bare går og går og går men eneste negativ er rust har Toyota Corolla selv og er fornøyd :) har aldri hatt problemer med den Toyota = Evighetsmaskin Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 jeg girer ned et gir bare. sant at det ryker litt mer drivstoff da ja. men jeg blei faktisk overrasket over hvor "greit" den gikk selv med 44kw på 790kg, men som sagt må gire litt mer for å komme opp bakker og slikt. genialt økonomisk er den uansett:) men du sa i første post bare atdama skulle ha bil til maks 15k, som du og kunne bruke av og til. i og med at vi ikke vet hvilken type bil du liker så er det litt vanskelig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg