golfer88 Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Jeg har en golf GL 97. Når jeg bremser lyser blinklys på samme måte som bremselysene og blinklys systemet funker ikke. Ellers hvis jeg bruker blink lys uten brems funker de helt ok. Jeg leste mye rundt at det var en jordingsfeil og lukket opp ved bak-lyset og pirket litt på en hvit ledning. deretter funket ting greit nok i et par timer. deretter falt det ut igjen. Jeg prøvde å kutte ledningen og sette den på plass på nytt men det funket ikke. jeg har prøvd å pirke mer men nå funker ikke det mer. Hva skal jeg gjøre nå???:fire: :helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_PYRAMID_ Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 hadde sånn problem på min bil en gang. og da hadde kontakta til venstre baklampe smeltet ved jordingsledningen. Siter '06 VW Passat 2,0TDI Highline 140hk, '99 VW Passat 1,9TDI '87 Audi 80 1,8S (solgt), '02 VW Passat 1,9TDI Highline 130hk (solgt), '93 Golf III GTD (solgt), '87 VW Passat 2,2 5E (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg