Pestario Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Har akkurat kjøpt meg en 1996 A6 2.8 30V Quattro. Skal hente den om noen få dager, og er helt i hundre. Det jeg lurer på er om det er noen som har noen erfaringer med disse? Del gjerne både positive og negative ting/opplevelser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Har akkurat kjøpt meg en 1996 A6 2.8 30V Quattro. Skal hente den om noen få dager, og er helt i hundre. Det jeg lurer på er om det er noen som har noen erfaringer med disse? Del gjerne både positive og negative ting/opplevelser :) forstillingsdeler er forbruks vare!:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leoon Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Lurer også på det samme, hadde vært greit hvis flere hadde svart. Leste en annen tråd om at folk har problemer med A6 multitronic's girkasse. Ble veldig skeptisk når jeg begynte å lese det :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 etter min erfaring og kjøp av en bil som hadde gått 248k så har jeg måtte bytte ut hele understellet. 4xlagre,4xdempere,4xfjærer,4xskiver,4xklosser og forstillings delene.(sikkert mere som jeg ikke kommer på i farten) det har jo blitt litt utgifter men nå går jo bilen en stund uten at det trengs å byttes hvertfall:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg