Iversen88 Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Hvor stor er den? Er det et egent filter inni tanken? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 60 liter, og filteret er under bilen, under førerstolen ca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Det sitter også ett filter nederst på sugerøret i tanken. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 60 liter ja, da er virkelig min tørst. Kom på hva som sitter i tanken å vanligvis på omtrent alle vanlige personbiler. Er ikke et filter akkuratt men ei sil. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Grovfilter/sil whatever. Er faktisk ikke 100% sikker på at det er slikt på forgasser-modellene. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulken Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 jeg hadde sånn sil på min 87 mod med B230K (forgasser) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg