JCW007 Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Har du noen erfaringer med jcw eksoanlegget ? Jeg monterte JCW eksos og JCW luftfilter for snart to år siden og er veldig fornøyd. Det bråker ikke mer enn det orginal. Det har kanskje en noe dyper lyd ved. Med JCW eksos får en litt mer bånddrag. Har montert resten av JCW motorkitet også nå, og sammen passer det veldig bra. Siter JCW007 BMW 335cd SOLGT: Mini Cooper S JCW 2006 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asdf Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Jeg monterte JCW eksos og JCW luftfilter for snart to år siden og er veldig fornøyd. Det bråker ikke mer enn det orginal. Det har kanskje en noe dyper lyd ved. Med JCW eksos får en litt mer bånddrag. Har montert resten av JCW motorkitet også nå, og sammen passer det veldig bra. Byttet du eksos frem til cat. ? Hva måtte du betale for motorkitet da ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JCW007 Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Byttet du eksos frem til cat. ? Hva måtte du betale for motorkitet da ? :) Ja jeg har kun byttet frem til CAT foreløpig. Hele JCW ombyggingen kom på 30.000 med deler og arbeid. I tillegg kom avgifter. Siter JCW007 BMW 335cd SOLGT: Mini Cooper S JCW 2006 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Importerte du delene selv? Jæger her i Bergen skulle ha 60000 kr for kitet, og montering og avgifter kom i tillegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JCW007 Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Importerte du delene selv? Jæger her i Bergen skulle ha 60000 kr for kitet, og montering og avgifter kom i tillegg... Jeg kjøpte det i Tyskland og fikk jobben gjort der. De har noen tilbud http://strahlung-pur.xphpbb.com/ Siter JCW007 BMW 335cd SOLGT: Mini Cooper S JCW 2006 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asdf Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Har nå bestilt http://www.outmotoring.com/mini-cooper/outmotoring_stageII_speed_kit.html venter i spenning :) Vurderer og å kjøpe aero kit samt 18" felger fra minisport i england. Fikk pris på 320 gbp for frakt, hørres det dyrt ut ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Jeg syns da 320GBP er lite for både aerokit samt 18 felger, sikker på at de sender til den prisen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 320 GBP er ikke gale pris når man tar vekt og størrelse i betraktning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asdf Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Bilen vurderes solgt, bilder kan sendes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asdf Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Link til annonse http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15003851&sid=xz1cbaCyc3c642428&WT.svl=Bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MCS HARTGE Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Den kommer til å bli solgt rimelig fort tør jeg mene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asdf Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Har bilen forsatt, sjønner ikkje helt hvorfor ingen vil ha en nesten ny bil til nesten halv pris. Har også aero kit som kan selges med bilen i tillegg. http://www.minisport.com/newmini/acatalog/info_Roadster_18.html med dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Burde jo ikke være noe stress å selge den bilen. Har jo utrolig lav km oxo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Jo garantert problemer meg å selge nå. Folk tørr jo ikke handle bil/båt/mc Ikke noe gale me bilen for all del, men tror nok det vil ta litt tid. Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Hei Asdf Jeg er veldig interessert i å kjøpe aero kitet hvis du ønsker å selge den? Kontakt meg så straks du ser denne meldingen Har bilen forsatt, sjønner ikkje helt hvorfor ingen vil ha en nesten ny bil til nesten halv pris. Har også aero kit som kan selges med bilen i tillegg. http://www.minisport.com/newmini/acatalog/info_Roadster_18.html med dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg