Gå til innhold

Acheron`s Passat

Ranger emnet


Acheron

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg endelig lagt ut bilde av bilen min:D Om dette blir prosjekt tråd eller ikke er fremdeles usikkert:P Men har masse planer:)

 

2002 modell passat tdi (130)+ tuning box:)

 

-Alt av fangere og lister lakkert i bilens farge

-To-delt lakk med sølvgrå og svart/camelon

-18" zito felger 9x18

-Senkesett

-Stereo

++++++

 

 

 

 

 

DSC00028.jpg

DSC00030.jpg

DSC00029.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk folkens:) Som sagt så har jeg store planer for resten av bilen. Før jeg kjøpte bilen så var det et stort /////Alpine merke på siden av bilen som jeg syns var veldig tøft, men ble fjernet pga lakkering eller noe sånn, men lurer på å montere det igjen:p Så det er alpine anlegg som står i bilen, å holder på å modifisere det med litt større:) Har bestilt bakluke spoiler, øyelokk, baklykter:) Soting av vinduer blir det når jeg finner et verksted som gjør det til en litt billigere penge enn 7k som der jeg har sjekket:P Har tenkt til å sote alle vinduene like, for jeg tror ikke det blir noe særlig å sote noen av rutene veldig mørk å resten lys:P Så jeg har gått for en middels mørk grønn soting på alle rutene:) Apropos lykter, jeg har i grunn litt lyst på Angel eyes på bilen men har kommet noen nye lykter til 3bg som har nye audi looken om dere skjønner:) Har ikke lyst til å miste el.just på lyktene, for det har jeg hørt at folk ikke har fått til med nye lykter:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente med å sote framrutene i en litt lysere tone er at da kan politiet tro at de ikke er sota.. Er ikke lov å sote framrutene, og de river det av viss du blir stoppa..

 

Tenkte bare å spare deg for litt peng kansje..

 

Soting fremme = Politi = Ikke soting fremme lenger..

VW Passat 1.9tdi stv 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente med å sote framrutene i en litt lysere tone er at da kan politiet tro at de ikke er sota.. Er ikke lov å sote framrutene, og de river det av viss du blir stoppa..

 

Tenkte bare å spare deg for litt peng kansje..

 

Soting fremme = Politi = Ikke soting fremme lenger..

 

River politiet det berre av får ein ikkje bot eller advarsel?

Flott bil har snart kjøpt meg ein passat eg og.

:hailvw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente med å sote framrutene i en litt lysere tone er at da kan politiet tro at de ikke er sota.. Er ikke lov å sote framrutene, og de river det av viss du blir stoppa..

 

Tenkte bare å spare deg for litt peng kansje..

 

Soting fremme = Politi = Ikke soting fremme lenger..

 

ja den var ikke dum XD det er noe å vurdere:)

Men som andre sa:P bare å slenge ned vinduene:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, likte 2 delt lakk på den bilen... :) Har selv 3bg (sedan)

Når d gjelder soting, så kan d være greit å legge en litt mørkere film på bakruta, resten tar du i samme %, ser du skriver grønn film ? billig film ? legg mere svart, altså sota.. :) penest..

 

Tenkt å beholde felgene ? :P

2011 Skoda Superb 140 4x4 DSG

2013 Ski-Doo Summit XM 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, likte 2 delt lakk på den bilen... :) Har selv 3bg (sedan)

Når d gjelder soting, så kan d være greit å legge en litt mørkere film på bakruta, resten tar du i samme %, ser du skriver grønn film ? billig film ? legg mere svart, altså sota.. :) penest..

 

Tenkt å beholde felgene ? :P

 

Beholde felgene ja:P de er jo en uke gamle:P Jeg har tenkt til å sote vinduene på verksted, jeg er litt pirkete av meg:P hvertfall på en så ny bil hehe. Jeg har blitt foreslått å sote vinduene med middels grønn, det høres verre ut enn det er altså:P ikke grønt som gresset liksom men skillelig mørk grønn:) man ser nesten ikke forskjellen før man vet det:) Ble fortalt at det vil se litt rart ut fra innsiden om man har svart soting på en bil med grønn fargede ruter:) er ikke ute etter billig film, men noen som gjør det billigere enn 7000:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen skulle være intr i felger så har jeg ett par 18"Rial (sommerdekk) og ett par 15"(vinterdekk) tror kanskje det er pcw, ikke helt sikker. Ingen grunn til at jeg skal ha 3 par med felger hvis noen skal trenge dem:)

 

Jeg trenger felger Acheron. Hvor mye skal du ha for settet? :)

1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt**

1963 Ford Anglia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår