Gå til innhold

En dag på rulla!

Ranger emnet


M3ess/nos

Anbefalte innlegg

Kom nettopp hjem fra ruud Motorservice,hvor det var en dag på rulla.Kunne bremse bilen for 500 kr.Ruud racing Cosworth`en var selvfølgelig der oxo,bramsa 528hk (2.2 bar 130oktan tror jeg).Men han kunne stille høyere turbotrøkk og hadde enda 1200 omdreininger å gå på,men ga seg da bilen var på vei av rullene!!!

Mye bra biler der,men quicksilver kunne desverre ikke komme,selv om det egentelig var meningen at han skulle være der(problemer med motor eller noe sånt).Synd, hadde vært gøy å sett den!!!!

post-274-13804850291833_thumb.jpg

1994 M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med mæ en nissan 200sx målte 270hk.

 

En sabb 900 målte 250hkmen var ikke mapa sikelig og en slannge råyk før den funka sikelig, skulle måles senere men da dro vi..

 

taxaco sierraen målte over 400hk med 1.5bar i trykk.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morro å se hva folk skriver......:op

Den fuelen jeg kjører på er ca 114-116 okt

Jeg var desuten ikke klar for å rase min motor hos RUUDS MOTORSERVICE på lørdagen heller, det å bremse bilen på rullendelandevei er en VELDIG tøff påkjenning på bilen!Desuten ville heller ikke Arild kjøre bilen lenger heller, han mente vi hadde flaks at ikke bilen tok av når stroppen røk bak der.

Det ble ny rulle rekord hos arild, han hadde ikke bremset en som oppnådde den effekten på rulla før,grunnen til at vi klarte å komme så høyt opp var at han ikke hadde full gass,sånn at det bråslapp på rulla men tok den "rolig" opp .Vi hadde igjen 1500rmp å gå på og ca 0.4-0.5 bar turbotrykk også:D Det er jo på slutten at effekten kommer ......men men det var gøy

 

Må si at det var SKUFFENDE av de som hadde meldt seg på som ikke kom ,å det var 9.stk biler!!!!!!

Oppmøte av publikum var bra,håper dere var fornøyd!!!

 

Må igjenn takke RUUDS MOTORSERVICE for en kjempe innsats!!!!

å dette blir nok ikke siste gang vi tar en dag på rullendelandevei med http://www.be-4-you.com:D :D :D

 

 

RUUDS MOTORSERVICE :327505811

www.be-4-you.com

T 22970305 Fax 22970304

Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm

Ta kontakt for et godt tilbud ;-)

WWW.BE-4-YOU.COM

--------------------------------------

Strømsveien 185,0665 Oslo

På alnabru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nismo_power

Lagt ut ett par filmer hvor jeg og en annen fra 200sx ogn bremser bilene våre... min er den blåe.

 

http://200sx.subtrip.net/dyno_meet/

 

Cool!

Morro! Kjipt man ikke var der ja... :(

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår