VolvoR-Sport Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 hei. holder på å montere min garrett t3/t4, så fant jeg ut at skruene til å feste olje tur og retur flenser ikke er av mm-type.. ser ut til at dette kan være UNC gjenger, 5/16 UNC eller noe sånt? noen som vet hvilke dimesjoner det er der? :) Mvh. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 blir garret laget i usa? i såfall vil je tru det er UNC eller UNF, dra innom et sted som driv med produksjon av noe metall saker elns.. el vgs skole med mekk, så hør om de kan bruke gjengelære å finne det ut.. eller dra til en som han drivd med det i noen år, så ser han hva det er fort;) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Bare en tanke som slår meg! Hva med å ta en kjapp telefon til noen som forhandler Garrett!?? Gik.... osv osv.. :) Krb har peil på og vet hva du trenger også.. Bestilte nettopp oljetrykkslange og overganger til Garret snurre derifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 på min turbo er det og noe muffins.. m8 (mener jeg og huske) passer akkoratt neddi så man kan skru, men rikler man på det kan man dra skruen ut... (om det kansje får noen til og tenke diameter som er i nærheten) eller så tar man google opp og søker litt og finner følgende Oil return Flange bolt size 8mm x 1.25 [20mm]Some Garrett uses 3/8-16 threads per inch [20mm] All T series and Super T series uses the 3/8-16 valget ligger hos folket! :deng men seriøst, søk nå neste gang. alt ligger på nettet! hvet du va jeg søkte etter? turbo oil return bolt thread size!!! tada...:camper: Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 gjenget opp til metrisk jeg, m8*1.25 på tilførsel og m10*1,25 på retur :D Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 forsåvidt ikke en dum ide.. skrudde hydrolikk ansats rett i turboen på tilførsel ... blir sikkert og gjenge opp til m10 på retur.. er bare tull å ha tomme gjenger .. hater at det blandes metrisk og imperialistisk... metrisk er best uansett.. med tanke på tilgang osv i norge Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 metriske er lettest ja.. slipper jævla tabell og utregnings møkk.. med mindre man driv med det mye da. metriske er lett å ta i hue;) sånn ca i allefall:) tommer blir man bare forvirra av.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg