Gå til innhold

Pris på brukt styling?

Ranger emnet


-Kamilla-

Anbefalte innlegg

Brukt styling?

 

Lurer litt på hva jeg må regne med å betale for brukte stylings deler, tenkte da på:

  • Skjermbreddere
  • Emblem fri grill m/plass til 4 lykter
  • Sota baklykter + blinkers
  • liten vinge bak
  • Front og hekk spoiler
  • Sideskjørt
  • Recaro stoler

Er også interessert i tips om hvor man får kjøpt slikt brukt.

 

-Kamilla-

Man lærer så lenge man lever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kamilla... Har gått på skole opi der, jeg.....;)

 

Alle de tingene du lister opp her er ting som er vanskelig å få tak i brukt, men finner du bør det meste gå for en billig penge.....

Det varierer jo selvsagt etter hvor mye disse tingene er sarvet og brukt da..... G60'ns skjermbreddere og kanalskjørt selges jo stort sett samlet brukt og, de går vel for 1000-1500MAX....

Stort sett når jeg selger ting så blir det sånn halv pris av nytt hvis det ser veldig bra ut, trengs det oppshining så blir det en slikk og ingenting liksom..... Vil tro det største problemet er å få tak i disse tingene brukt, det er mange om beinet......:)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over at det er vanskelig å skaffe slikt brukt...

Det er jo bare det at nytt er jo rå dyrt!!!

Så på en snaisen frontspoiler samt sideskjørt og det kosta 30 000,-

- Men hvordan ser G60'ns skjermbreddere og kanalskjørt ut? Noen som har bilder? Legg gjerne inn bilder av flotte fronter osv. og fortell meg hva de heter, for da får jeg lettere dannet meg et bilde av hva jeg bør være på utkikk etter!

 

-Kamilla-

Man lærer så lenge man lever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og titta på bilder av din, ok den!, men ikke helt som jeg hadde tenkt det...

Har surfa litt på nett og likte dette : Raceline Ligger som nr 4 på siden.

Er 8000,- mye for dette? Er det noe som mangler i dette settet? Må jeg ha noe i tillegg?

 

Har veldig lyst til å bygge selv, men jeg må tenke litt over hvordan jeg skal gjøre det...

Har muligens en som kan hjelpe meg å bygge i glassfiber.

Tenker da på å lage noe som ingen andre har, mao designe det selv...

Men hva skal jeg da lage formen av? Noen gode tips?

 

-Kamilla-

Man lærer så lenge man lever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emblemfri grill med plass til 4 lykter har jeg..

 

500 kr inkludert glassklare fjernlys,...

 

også.. væær så snill å ikke monter det raceline settet.. skal du ha 80 talls styling så får du heller ta den helt ut å ha testarossa bredding..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med det stylingsettet da? Syntes sideskjørtene var pene, men fronten likte jeg ikke helt.

Kunne selvsagt ha kjøpt det som de har til 36 000,- Bare det at da burde jeg ha hatt en rik onkel i Amerika

eller en gullgruve i hagen....

 

Hvordan ser grillen ut da? Har du bilder? Kjøper ikke noe som jeg ikke vet hvordan det er...

- Det finnes mange typer etter hva jeg har skjønt...

 

-Kamilla-

Man lærer så lenge man lever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://home.broadpark.no/~anbratli/bilen/medlys.jpg

 

der er bilder av grillen.men det står golf på den ene ribba i grillen nå.. i krombokstaver fra golf 4

 

jeg bare syns det raceline kittet er forferdelig..hehe.. helt jævlig frontspoiler.. men alle har sin egen smak :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -Kamilla-

Var og titta på bilder av din, ok den!, men ikke helt som jeg hadde tenkt det...

Har surfa litt på nett og likte dette : Raceline Ligger som nr 4 på siden.

Er 8000,- mye for dette? Er det noe som mangler i dette settet? Må jeg ha noe i tillegg?

 

Har veldig lyst til å bygge selv, men jeg må tenke litt over hvordan jeg skal gjøre det...

Har muligens en som kan hjelpe meg å bygge i glassfiber.

Tenker da på å lage noe som ingen andre har, mao designe det selv...

Men hva skal jeg da lage formen av? Noen gode tips?

 

-Kamilla-

 

Må bare si at jeg er ikke så inn i hva som er inn og ut på Golf fronten, men den røde/gule raceline bilen så ikke så verst ut, bortsett fra grillen og spoileren bak, skjørtene var helt greie, hadde vært finere uten de små testarossa antydningen forann bakhjulene. Felgene i bilens farge med den kanten syns jeg var fine da.

 

Finnes det noen golfer i Norge som har "extrem v1" kittet eller "Evo GTB" Det var så grusomt at jeg nesten fikk vondt i magen når jeg så det.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å se på noen andre sider? Får som regel bakoversveis av å se på de sidene der. Er jo billigere å kjøpe orginale vw deler fra tyskland gjennom forhandler her... (vonde erfaringer med det)

Men jo Hva med et sett med fangere av den typen som ble levert fra 1988, eller 90 fangere som de fleste kaller dem, koster 2000 så jeg nå, og frakta var fri. http://www.autospar.no Se litt rundt her, kanskje du finner noe, de er (ivertfall etter norske forhold) ikke så dyre. Å jo, synes det er digg med vw intereserte jenter, mer av denslags!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -Kamilla-

Joda, den var helt kurant den grillen! - Kan jeg få en uke å tenke på det?

Du skjønner jeg fikk tips om en slik grill her oppe, og det blir jo billigere for meg med tanke på porto...

 

-Kamilla-

 

tenk så lenge du vil du.. men vil du ha grillen med eller uten lys eventuelt? jeg sender i oppkrav da vettu.. så kan vi trekke fra halve frakta på prisen eller noe.. så deler vi på frakt liksom..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår