CoilOver Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 En liten test av rustmelk og syregrunning. Så klart skal begge egentlig beskyttes med lakk, men for å få fortgang ble det gjort på denne måten: http://stilen.net/index.php?page=rustmiddel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Og ja, det finnes utallige andre merker, men dette var kun en test for min egen del, for å se om det var noe bra med rustmelk før jeg bruker det på min egen bil. Andre merker og produkter kan andre teste. :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birgerg Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Meget bra noen gjør sånne tester :) Alltid nyttig å se hva som fungerer. Siter Bmw " The Ultimate Driving Machine" E30Cosworth.no Prosjekt: BMW E30 Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supreme Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 faen! jeg har lagt rustbjørn over en liten bit på døra mi. slipte dog vekk 99% av rusten og ned til rent metall. la på to lag rustbjørn og lakkert over igjen.. håper jo jeg slipper mer rust der med det første. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Se her ja. Det var bra og lese. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg