paulsberg Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Hei, jeg skal nå kjøpe meg en ny bil og trenger hjelp til merke og model. Det skal være en 1998 eller nyere bil ettersom jeg skal ta ett lite lån på det. mine plner med bilen er anlegg og at jeg kommer til å kjøre en god del med den. så kom med forslag?? trenger bil fortest mulig... takk til alle som hjelper Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Japse, tysk, fransk, svensk? FWD, RWD, AWD? Stv, sedan, combi? Pris? 100k ++++ er en vag pris å sette.. Maks pris? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Japse, tysk, fransk, svensk? FWD, RWD, AWD? Stv, sedan, combi? Pris? 100k ++++ er en vag pris å sette.. Maks pris? ingen anelse om hvilket merke... maks 150.000kr. litt lyst på bakhjulstrekk og stasjonsvogn til anlegget mitt. hehe Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 tenker audi jeg =) fineste STV, men da blir det ikke bakjhjul, Men du kan jo sikkert lete etter en quatro Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Jeg ville kjøpt BMW 5serie stasj jeg da. Drit fine biler og veldige gode biler å kjøre:). Denne for eks: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1844216 Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg