mazdafreaks Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Hei fikk endelig mine felger i dag, ebay selvfølgelig, kjøper alt der til mine biler, disse kostet 7000 med alt, ikke helt fornøyd av utseendet men ellers så er de ok, ellers så er det ikke mye til mods, er kjøpt til kjerringa denne bilen, men trenger da ikke vera helt nitrist alikevel, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Fin Passat!:) Hvordan dim er felga, 19 " 7000kr med dekk og alt ? Billig! Lønner seg å handle over dammen, serlig nå med så lav dollarkurs:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 stilig! felgene va fine de.. dobbel eksos orginalt? har et ønske om dette til min 96 mod tdi. liker utseende på ditt, sånn det skal se ut..=) Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 stilig! felgene va fine de.. dobbel eksos orginalt? har et ønske om dette til min 96 mod tdi. liker utseende på ditt, sånn det skal se ut..=) 4-motion har eksosrør på hver side orginalt,men mazdafreaks har nok modifisert stussene litt og det ble en fin detalj! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Felgene har en dim på 8.5-19" eg ville ikke ha slike felger så alle hadde, så eg tok en titt på ebay, da var disse på tilbud. 3400 med dekk, flett nytt og da med 20 låsebolter. Men kostet da litt å shippe og momse dette da, men ca 6800 levert på postkontoret her.. fornøyd eg. sjekket prisene på kun dekk i norge, essoen her kunne skaffe dekkene til 8000kr. da samme merke. så eg tror eg har gjort en ok deal. Det neste så kommer nå er å få på en rieger leppe på front og skaffe en pen spoiler bak.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg