Ja__9 Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Hei! Bilen skulle vært vist i mai, men en fjær knakk så jeg fikk ikke vist den. viste den for en uke siden og håndbrems tok ikke godt nok bak så jeg måtte vise den på nytt.. Problemet er at jeg ikke kunne få time før 15. juni :S stikker onkel politi av med skiltene mine da, eller får jeg en ny måned å ordne på når eg viste den nå i mai?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Du blir tatt med ut i skogen og skutt. Gjentatte ganger. EEEEELLER så blir du bare avskiltingsbegjeret pga. manglende PKK :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Ja__9 skrev: Hei! Bilen skulle vært vist i mai, men en fjær knakk så jeg fikk ikke vist den. viste den for en uke siden og håndbrems tok ikke godt nok bak så jeg måtte vise den på nytt.. Problemet er at jeg ikke kunne få time før 15. juni :S stikker onkel politi av med skiltene mine da, eller får jeg en ny måned å ordne på når eg viste den nå i mai?? Ta med deg bevis på at du har den timen i bilen og bruk bilen kun da du er nødt til å bruke den. så går alt bra Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 hmm.. gidder ikke å ikke kunne kjøre på to uker! :p sender en mail til dem jeg så får vi se hva jeg kan få til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Ja__9 skrev: hmm.. gidder ikke å ikke kunne kjøre på to uker! :p sender en mail til dem jeg så får vi se hva jeg kan få til :) haha.. bilen din er jo godkjent lenge før du får svar fra den kanten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 om den skulle vært inne i mai så kan du kjøre ut juni uten å bli avskilta.... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CommodoreA Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Du kan ta etterkontroll hvor du vil, hvis dette bekymrer deg mye kan du jo bestille time hos et annet verksted? Eventuelt stikke innom verkstedet du har brukt til nå og spørre pent om de kan kikke på det innimellom noe annet, det tar jo ikke mer enn 2 min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 wicky124 skrev: om den skulle vært inne i mai så kan du kjøre ut juni uten å bli avskilta.... skulle vært inne i april.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 øøøøøh? å dette betyr? Søknad om utsettelse på periodisk køyretøykontroll - BN xxxxx Viser til Deres henvendelse vedrørende utsettelse periodisk kontroll på kjøretøy med kjennemerke BN 50444. I følge våre forskrifter i forbindelse med periodisk kontroll er det her ikke grunnlag for å gi ytterligere frist for godkjenning. Vi gjør oppmerksom på at kontrollen kan tas 4 måneder forut kontrollmåneden. Seksjon for trafikant og kjøretøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Ja__9 skrev: øøøøøh? å dette betyr? Søknad om utsettelse på periodisk køyretøykontroll - BN xxxxx Viser til Deres henvendelse vedrørende utsettelse periodisk kontroll på kjøretøy med kjennemerke BN 50444. I følge våre forskrifter i forbindelse med periodisk kontroll er det her ikke grunnlag for å gi ytterligere frist for godkjenning. Vi gjør oppmerksom på at kontrollen kan tas 4 måneder forut kontrollmåneden. Seksjon for trafikant og kjøretøy Det betyr at du ikke fikk godkjent utsettelsen, Dem sier også at neste gang du skal på EU-kontroll så kan du gjøre det 4 mnd før du har frist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 KimAndre skrev: Det betyr at du ikke fikk godkjent utsettelsen, Dem sier også at neste gang du skal på EU-kontroll så kan du gjøre det 4 mnd før du har frist. slik at du unngår slik situasjon som nå. her er det ingen nåde skjønner du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg