volvo amazon Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 halo. er det mye størlelsesforskjel på m45 og ei automatkasse(husker ikke hva de heter:S) i lengde og bredde?. er det my jobb og bygge om?hva trengs? takker får svar(?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Automat kassa er større ja, er ikke så mye jobb og bygge, mne kommer litt ann på hvem vei du skal bygge om. Automat til manuel\manuel til automat? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Automat kassa er større ja, er ikke så mye jobb og bygge, mne kommer litt ann på hvem vei du skal bygge om. Automat til manuel\manuel til automat? skal bygge om fra manuel til automat....noen som har mål på hvor mye lenger den er?ossen er det med det derre kickdown greiene på volvo? er det vacum eller er det en wire?takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Håper for din skyld at du har girkasse-jekk! Hvis du synes ei orginal kasse er tung å løfte på, så har du ikke lyst til å prøve å entré ei automatkasse :P Husk at du må ha mellomaksler fra automat også! Er det samme utveksling på en bil med orgianlt automat som en med manuell? Trur ikke det, men er ikke sikker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Håper for din skyld at du har girkasse-jekk! Hvis du synes ei orginal kasse er tung å løfte på, så har du ikke lyst til å prøve å entré ei automatkasse :P Husk at du må ha mellomaksler fra automat også! Er det samme utveksling på en bil med orgianlt automat som en med manuell? Trur ikke det, men er ikke sikker! har ca 150mm å gå på fra den m45kass forat den ikke skal få i mellom kassa...så den kan ikke være mer en 150mm leger en m45? men skal eventuelt løftes inn ovenfra.(men står da ikke at jeg er redd for vekta på girkassa:P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Og hva er problemet med å bare sette på en manuell kasse igjen? Letteste er jo bare å bytte bil da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 snakker om en offroad bil her da.... skal bygge om til automat pga krypkjøring og lettere til og taigang med....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 snakker om en offroad bil her da.... skal bygge om til automat pga krypkjøring og lettere til og taigang med....:)Hvilken automat har du tenkt å brukt da? om jeg ikke husker feil så er bw55 65 cm lang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hvilken automat har du tenkt å brukt da? om jeg ikke husker feil så er bw55 65 cm lang.. ok:)er det med clutchhus? men er det ikke ei kasse til? noen som vet hvor lang den er? takker får svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 ok:)er det med clutchhus? men er det ikke ei kasse til? noen som vet hvor lang den er? takker får svar:) Aw70 er ca 12 cm lengre med hus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Aw70 er ca 12 cm lengre med hus jeg har rettstilt min b230, så kan jeg sette på 75-76(?)clutchhus? uten om og sette motorn på skakke igjen?... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 jeg har rettstilt min b230, så kan jeg sette på 75-76(?)clutchhus? uten om og sette motorn på skakke igjen?... ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 ja.. er det noen av kassene som er kortere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg