hatsu Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by wicky124 har ikke fulgt helt med..men hvordan kan man ha en skyline til daglig bruk i Norge? yarra......kuch kuch hota hai....:D :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Hva med denne da? Ford America - Bright Sapphire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Polere den ned til metallet, og bare legge på noe House of Kolor-klarlakk med litt blåfarge i? Det hadde liksom vært noe helt annerledes ihvertfall... Hørtes fett ut! :D Ellers er jeg fan av Hvit med carbonpanser osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Hvis dere ser nøye etter så er det blåskjær i lakken til denne bilen, selv om den ser nesten sort ut på de fleste bildene. Jeg har en mistanke om at dette er en original-farge på R32 (dark blue pearl), som man kun fikk på bestilling. Å lage en fet farge basert på denne hadde jo vært kult. Kanskje med litt mere blåskjær? Kanskje med flake? Kom med forslag! Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Synes denne blåfargen var litt tøff jeg. Svart er også en tøff farge til bilen. Er så innmari mange farger å velge.. Selv synes jeg biler med litt candy eller metallic er veldig tøft pga det tar seg så veldig godt ut som regel :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 blå perlemarmor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by pahf blå perlemarmor Ikke for å være frekk, pahf, men... ... med marmor på bilen ville dere definitivt skilt dere ut! :) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Xenon Ikke for å være frekk, pahf, men... ... med marmor på bilen ville dere definitivt skilt dere ut! :) En slik lakk som as_no viste bilde av, bare marmorert kunne blitt temmelig rått da.. Bilen hadde blitt en skikkelig show-bil ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by Asim Dette skal bli en demobil for firma, så vi vil at den skal skille seg ut, men ikke bli for glorete til daglig bruk. Rosa skiller seg vel godt ut :D Og "glorete".. næh :D Tenk når alle sier: "Å shitt! Det er den rosa Skylinen! Han gasser vi væffal itte mot!" Hmm.. sikkert noen små jenter som tror det er barbie bilen som kommer, men da husker de den i senere tid vet du ;) Neida.. men syntes særiøst rosa fargen er litt grom jeg... skiller seg deffinitivt ut.. Men sånn R34 perlemor blå eller hva det kalles er jo også p0rr da, men er vel litt oppbrukt :o Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Noe mørkeblått synes jeg ville vært pent.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 En peeen Lilla perlemor lakk... Også leier dere en kar som maler bilder med spraybokser og har Can control til 1000... (sånne man ser på gata lage lakk bilder f.eks i gran canaria, Svinesund faktisk).. Og la han lage en feeet Tegning eller noe tøft noe.. Og en haug med klarlakk:)... det er pent Kanskje noie japse tegninger av ei kjerring med ett sverd eller noe sånt.. Så han i svindesund lagde PICACHU.. ble driiitbra Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Sølvgrå eller sort med gull felgs. Eller mørk blå med hvite felger. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr0sk3n Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Behold rosa fargen. eller noe ligndende hvor maneg rosa skyline finnes det egentlig. det er jo perfekt den vil skille seg ut noe sinnsykt. og den har jo fått et navn etter fargen alerede? men gleder meg å se den når den er ferdig... Siter er det mulig å få slettet denne profilen???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Hva er egentlig så ille med rosa da?! :D Tegn på et kattedyr på sida, sleng på noen rød/rosa neon's og kall den pink panter-bilen. ALLE husker den i så fall... Bare GTS-T'en min ikke bli oversett så får dere gjøre hva dere vil.. :D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Driter i åssen farge bilen får, bare du får på hvite frontblinkere sombrero Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg