Cool Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 sinsykt rå manta, kunne hatt den jeg ja. Og ja jeg er vag mann! Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Laaars Nå er det ikke alle som klistrer på vinger fra Torshov fordi de syns det er gromt... men fordi de trenger det? Vet jo ikke hvorvidt denne bilen trenger det, men det er jo mulig. Syns den var fet med vinge jeg, men jeg liker jo vinger... Etter som jeg har forstått det.. Så er ikke vinger fra torshov og biltema noen som har noen spesiell virkning.. Bare for "styling" Da jeg HATER slike vinger, og kaller dermed dette en handlevogn:D Men ellers var den stiiili ! Likte motoren spes. da;) Vet opel har ikke noen bra motorer så han brukte volvo:D :D Tulla! Vet ikke hva opel har. Fin Fin bil vertfall (Uten vinge) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Øyvind Ryeng Råflott bil! Det ser ut til å være et virkelig profft gjennomført bygge. Og så 140.000,- SKR i byggkostnader da...! litt off topic men, er det mye ? syntes det var mistenksomt lite jeg da .... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Ottesen litt off topic men, er det mye ? syntes det var mistenksomt lite jeg da .... Tror nok han mente at det var fantastisk mye valuta for pengene :) er ikke så mistenksomt med tanke på at han lager deler/skrur/lakkerer selv.. hadde denne vært bygget hos firma ville nok kostnaden vært nærmere 200-240000kr Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Nettopp. Det er mye penger å spare på å gjøre såpass mye selv. Hr. Hilmersson burde være et eksempel til etterfølgelse for alle oss andre. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flyfaen Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Jeg er selv Volvo fan, men har alltid likt Manta'en! Hadde ikke sett for meg vinge...MEN den ble jo megastili! Motoren finfin den...men hvorfor ikke 5'ern når han først skulle bruke volvomotor?...DA hadde den blitt enda råere, og ikke minst lyden :P Den bilen så forresten ut som noe jeg kunne funnet på å bygge :P Cred's til han dude'en her! Siter 740 bruksbil: B230F med 11:1, KG004, porting og heimsnekkra eksos. Bil/motorbygge på gang. Sersjant/lærlingebefal @ Motorverksted Andøya flystasjon (skrur motor på Orionflyene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Heite.. for en bump!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Kan man godt si :op: Husker fortsatt første gang jeg så bilen i bilsport for mange år siden:rolleyes: Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Jøss tråden er jo over 4 år gammel.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 trenger ikke å bumpe den enda en gang for å si det vell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Siden vi først bumper, her er et nyere 10minutters innslag fra svensk tv om bilen http://racemovie.mine.nu/movies/hilmersson/manta_meramotor.avi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flyfaen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Siden vi først bumper, her er et nyere 10minutters innslag fra svensk tv om bilen http://racemovie.mine.nu/movies/hilmersson/manta_meramotor.avi Jupp har sett den videoen...og FYFAEN hvor den kompressoren gneller :D tenkes at man får gåsehud ned over ryggen når den passerer deg! Siter 740 bruksbil: B230F med 11:1, KG004, porting og heimsnekkra eksos. Bil/motorbygge på gang. Sersjant/lærlingebefal @ Motorverksted Andøya flystasjon (skrur motor på Orionflyene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg