projekt bruning Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Faen!går 700 reinsdyr så dårlig??? nei her må det kjøretrening og mindre alkohol til gitt;) Siter 242 prosjekt 66" 17m super prosjekt.m52b23 m overlading 2come *jeg lover å ha mer linker til porno i signaturen min...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Står respekt av di talla der, grattis med konge tall :D Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=Z-ggy3sO0PA&feature=related bra håning.. :volvsmile kjenner Stig godt vi så dette er for tyning ved seinere anledninger....... Julebord å sånt.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Så bilen live på gatebil helga som var... Fikk omtrent frysninger av den lyden. Gikk skapelig...! Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Den håningen der er årets, jeg ler godt... og så gni det inn med å legge ræven ut og spinne hemningsløst bortover. Flink gutt!! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Ikke mye lag i denne. 1.4kg trykk på filmen under. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Ikke mye lag i denne. 1.4kg trykk på filmen under. Hvorfor stille ned turbotrykket etter bremsing da? Er ikke bare turbotrykket som er avgjørende. Ladder 1,5 på FKn min, men er vel langt unna 300hk Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Grisefeit film og bra ratting på deg Håvard! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Hvorfor stille ned turbotrykket etter bremsing da? Er ikke bare turbotrykket som er avgjørende. Ladder 1,5 på FKn min, men er vel langt unna 300hk Nei når en 2.5liters volvo motor gjir 680hk på bare 1.4kg trykk så skjønner vi vell alle at trykket ikke er alt? Syns du det ser ut til at bilen trenger mer effekt da? Godt å vite at man kan få ca 200hk til bare med å justere trykket hvis det skulle bli behov. Forøvrig liker jeg bygge å lage ting sjøl. Slik som jeg har gjordt med denne motoren å da er det gøy strekke grensene litt i bremsebenken. Hvis jeg ikke husker mye feil bremsa vell du f eks 600hk i en 6 er, dvs ca 100hk pr syl. Vi bremsa 917hk å dvs ca 230hk pr syl å som alle skjønner da var trimmings graden på vår motor sky høyt over det den var på din 6 er. Tenker da spesielt på at vi alle allerede vet at ladetrykk er ikke alt :volvsmile . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 antall sylindre har jo ikke noe å si da. motorvolum. men nå har jo heller ikke 242-T6 vært hos VS og benket å justert heller da. men bilen din går som ei kule værtfall! åssen dekk har du bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 antall sylindre har jo ikke noe å si da. motorvolum. men nå har jo heller ikke 242-T6 vært hos VS og benket å justert heller da. men bilen din går som ei kule værtfall! åssen dekk har du bak? Seriøst dre? Hva trur du so setter stop.l Sylindervolumet? Regner med 6 ern er mer enn 2.5liter. Å mener du VS sin benk ikke er riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Kanonfet bil og du har tydeligvis kjørt et par svinger før! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Helt konge må jeg si! Funker over all forventning detta. Det er et lite spark bak å se en sånn film,får liksom lyst til å gjøre ferdig sin egen motor og.. Var trivelig å hilse på deg,og jeg får beklage på vegne av alle bilinteresserte i sarpsborg at noen jævla vandaler herpa porscha til stig,de skal være lykkelige for at de ikke ble tatt på fersk gjerning.. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Seriøst dre? Hva trur du so setter stop.l Sylindervolumet? Regner med 6 ern er mer enn 2.5liter. Å mener du VS sin benk ikke er riktig? Sjønte bare ikke hvorfor du tok effekten til 242-T6 og delte på 6 når du skulle regne ut "trimningsgraden" Jeg har ingen grunn til å tro den ikke er riktig! 680hk på 1.4 er jo latterlig høy effekt da :) åssen fuel og kompresjon kjører du med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Sjønte bare ikke hvorfor du tok effekten til 242-T6 og delte på 6 når du skulle regne ut "trimningsgraden" Jeg har ingen grunn til å tro den ikke er riktig! 680hk på 1.4 er jo latterlig høy effekt da :) åssen fuel og kompresjon kjører du med? Et eksempel bare. Ventil str er jo ofte ganske lik mellom 4 og 6 syl. E85 fuel å ???????? komp ;-). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.