Bambozle Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 håper dere ser bedre nå. har prøvd og finne disse felgene, men de er ingensteds og bli funnet. hehe. tror dere det er håp? og at dette er årsaken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 håper dere ser bedre nå. har prøvd og finne disse felgene, men de er ingensteds og bli funnet. hehe. tror dere det er håp? og at dette er årsaken? prøv med såpevann på det stedet, og se da om det lekker, det skal stå merke på en av eikene om hvilken produsent det er, Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 ja, det er Rial Le mans .. hvis jeg ikke husker feil, men finner ikke noen som selger dem... hehe. skal prøve det :) men må ha belastning .. før prøvde tidligere.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 http://www.ityre.com/en/disks/catalog/rial/1468/ her selger de slike felger. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 http://www.ityre.com/en/disks/catalog/rial/1468/her selger de slike felger. no offence... men jeg skjønte ikke den der... hvor jeg skal velge sted :p hehe, jeg regner med det vil koste meg en formue og importere 1 sånn fra gudveithvorfra.... :p i forhold til hva det vil koste og rette den ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stomperud Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 sjekk ventilen eller evt dra til ett dekkverksted og få de til å sjekke det. mulig det siver luft rundt felgkanten. det fikses med flytende gummi, sjekk om det er bulker også... (2bar virker litt lite på 17") hilsen en som jobber med slikt=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stomperud Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 DER HAR DU FEILEN!!!! bør rettes helst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 no offence... men jeg skjønte ikke den der... hvor jeg skal velge sted :p hehe, jeg regner med det vil koste meg en formue og importere 1 sånn fra gudveithvorfra.... :p i forhold til hva det vil koste og rette den ut? søk på google : rial le mans. og du vil finne flere nettbutikker som selger slike felger, hva retting koster aner jeg ikke, kansje tusen lapp per felg inkludert pulverlakk? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 sjekk ventilen eller evt dra til ett dekkverksted og få de til å sjekke det. mulig det siver luft rundt felgkanten. det fikses med flytende gummi, sjekk om det er bulker også... (2bar virker litt lite på 17") hilsen en som jobber med slikt=) å reparere en slik skade med flytende gummi høres litt vel søkt ut, det betyr jo da at når man skal bytte dekk neste sesong så må samme reparasjonen gjøres. og da spørr jeg meg om en i hjulutrustnings faget kommer med slike ulogiske og dårlige metoder å fikse slikt på kun for å tjene ekstra hver gang det skal byttes dekk. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg