Bambozle Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Ja, overskrift sier vel det meste. Jeg fylte luft for en stund siden (2 bar) i et 205/40R17 dekk så så jeg at det seig ut, jeg prøvde igjen den 16 mai. og nå igjen måtte jeg ned og fylle luft, det var rett under 1 bar igjen på dekket nå, etter 11 dager. jeg har prøvd såpevann, og jeg har prøvd og se om det kommer luftbobler når jeg har dekket under vann, men jeg klarer ikke å finne noe. Noen som har et tips på hva jeg kan gjøre? skal snart på langtur, så jeg må vite om jeg er nødt til og kjøpe nytt dekk eller om jeg bare kan lappe det.. + jeg fikk høre at felgen også kan føre til slike problemer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Sjekket ventilen? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 hadde jo hele dekket under vann, så regner med at det ville kommet luftbobler ut av ventilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Ikke nødvendigvis.. Har hadd slikt problem før, å da tetta støvhetta såpass mye at jeg ikke så noen bobler når dekket var under vann.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Ikke nødvendigvis.. Har hadd slikt problem før, å da tetta støvhetta såpass mye at jeg ikke så noen bobler når dekket var under vann.. tok det lang tid og tømme dekket for luft da? altså med det problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Prøv å beveg på ventilskaftet, om det er morkent kan det lekke der under kjøring, kan og være langs corden det er en skade som lekker under bruk Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Prøv å beveg på ventilskaftet, om det er morkent kan det lekke der under kjøring, kan og være langs corden det er en skade som lekker under bruk dekket er helt nytt, det er store sport i det.. å tror ikke ventilen er morken.. men jeg skal sjekke det :) det siger ut selvom det står stille.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Gikk ikke mange dagene fra dekket var fult til det var flatt.. 14 dager kanskje.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 bytt ventil... Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 har hatt på såpevann rundt ventilen vridd og vrengt på den men er ingenting som tyder på at det er den, har også tatt av støvhetta.. :S raart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Tror det lekker langs felgen og dekket jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Tror det lekker langs felgen og dekket jeg. siger det ikke fortere ut da? hva kan jeg gjøre med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Hvordan er felgen? noen gang kantkjørt? Alu eller stål ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Hvordan er felgen? noen gang kantkjørt? Alu eller stål ? så vidt jeg kan se er det kun små riper på felgene, det er ingen bulker osv på de, tar med 3 bilder så dere kan se selv.. det er alu dekk type er Fortuna Sport F2000 205/40ZR17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Jeg ser du har et "bankelodd" på det siste bildet. På jobb har jeg opplevd at dette loddet kan føre til lekkasje på noen dekk/felger. Da fjernet jeg loddet og balanserte felgen med limelodd istedet. Det er bare en tanke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg