0axcd Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 hei , nettop kjøpt mg mercedes e230 avantgarde 96 mod. kjørte den under enn bukk i dag , dr så jeg at en arm som gjekk fre "drivaklsingen" til høyre hjul oppheng, dr va den ene skruen knekkt av pga rust. jeg lurer på hva det er ? sensor? trenge jeg å stille inn noe vis jeg setter inn ny arm eller setter inn ny skrue? har også problemer me sentral låsen og bak luken...den låser ikkje når den står i en bakke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Den "armen" er nok nivåreguleringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0axcd Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 hvilken nivå regulerer den??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Den gjør at bilen er rett høyde hele tiden. Din bil må være høy nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0axcd Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 den er "høy " bak men ikke ganske låg fremme.... skal den ennå mer ned framme også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Nivåregulering regulerer høyden bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0axcd Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 takk for hjelpen... men jeg lurer på om den blir stivere osv? har problemer at den tar nedi fartdumpere når jeg har folk i bilen? så lurer jeg på hva er forsjellen på winter og standar på girkassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Den blir ikke stivere når nivåreguleringen virker (den gjør bare at bilen alltid prøver å ha samme høyde, som er svar også på spørsmål 2). Har du Winter/Standard på automaten? Vet min 1997 har Economy/Standard (men det er 5-trinns automat). Economy/Winter girer opp tidligere og for å få kickdown,så må en trø lenger ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0axcd Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg