oter11 Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 her dem jeg har kjøpt hos transmedia: 1991 audi 80 Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Ehh... nei? Les forumreglene, er egne regler for firmabrukere... Mener du at trådstarter får bedre lyd ved å droppe 6,5" i dørene foran? Eller at han heller burde dra til deg og kjøpe hele dørtrekk som "ser penere ut"? jeg er da på ingen måte en firmabruker, så jeg leser reglene for vanlige brukere jeg.. skal ikke nekte deg å selge stygge plastdeksler til 500 spenn.. er sikkert mer enn godt nok for de aller fleste her inne.. men må være lov å kritisere utseende.. og ja, jeg kan lage de dekslene både penere og bedre.. men dog ikke til samme pris :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 jeg er da på ingen måte en firmabruker, så jeg leser reglene for vanlige brukere jeg.. karljoh: stikk innom meg på installbay tønsberg du.. halvdan wilhelmsenale 52 er inne på kilen.. rett ved flügger farge og bilpleie1 Hva koster det sånn ca?spørs jo hva du skal ha gjort det.. :wonder: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 jeg driver ikke et firma :) er akkurat som at en som jobber på meny reklamerer for pølsene sine det ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Du behøver ikke drive et firma for å være R-bruker her inne... jobber du på InstallBay skal du være R-bruker på forumet, ikke verre enn det. Folk må vite om du kan ha en "skjult agenda" med rådene dine, og det skal være rettferdig overfor andre firmaer som er R-bruker med de begrensningene det gir. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 kan godt bli r-bruker jeg :) tipser bare om ting jeg synes er bra, ikke om ting installbay selger :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Vel, igår synes jeg du var flink til å "tipse" om ting du selv kunne gjort "bedre" også, så da er det fint at folk ser du er en konkurrent... greit at du ikke liker det jeg selger, men stor forskjell på om et konkurrerende firma eller en privatperson mener dette. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 det mente jeg som privatperson og som privatperson kan jeg lage bedre :) er absolutt ikke meningen å ødelegge for deg ellerno sånt, så skal begynne å ordlegge meg bedre :) så legger vi denne diskusjonen død og fortsetter som før.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Jeg ville gått for SPL Dynamics forsterkeren,og subb. Knallmerke! Du burde kanskje siktet litt høyere når det gjelder forsterker foran, og høyttalere, så det hele står litt bedre i sammen. Litt synd å kjøre god kvalitet på noe,for så å ødelegge det hele med noe av svak kaliber. Et stereoanlegg blir vel ikke bedre en det svakeste leddet. Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes_230 Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Har mest lyst på SPL forsterkeren og suben egentlig. Har du noe forslag til frontsett og forsterker? Som ikke koster altfor for mye. Siter Mercedes 230e 1983 mod. "rusty edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Arild på dreamtm har Phoenix Gold xenon 100.2 på dumppris tilbud,og det er en knallforsterker til så liten pris.Han kan også helt sikkert gi deg en god pris på høyttalere også. Spesielt hvis du handler hele anlegget på en plass.(prute) Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes_230 Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Jeg bor like ved Våler, så jeg skal reise dit da jeg får de etterlengtede feriepengene mine :P Så kan jeg høre med han om hva han anbefaler. Men syns du jeg bør satse på å få 6.5" frontsett i dørene istedenfor 4" i dashbordet?? Blir det stor forskjell?? Siter Mercedes 230e 1983 mod. "rusty edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Jeg hadde gått for 6,5tommer, men for all del,så vil en4tommer av god kvalitet funke bra sammen med subwoofer det også. Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Jeg var foresten i militæret på Haslemoen på åttitallet.ikke lange biten fra Våler. Norges lengste rettstrekk,å teste bilen på.he-he Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg