David_G Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 hei, har en bil som er import og på denne så må jeg slå på lyset sjøl for at de skall gå på. vanligvis på norske biler så slår jo dette på seg automatisk når man starter bilen, er de bare og kobble strøm fra tenninga og til lys-relè Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Fra tenning til rele ja.. :) Har gjort det slik på 240'en min.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtreme220 Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Er det rele på audien? Du vil vel også få det problemet med at lysene står på sålenge motoren er igang. ergo, du vil ikke kunne ha parklys på. Søk litt på nettet, det skal ligge en ombyggingsveiledning der. Eller prøv dette: http://www.bilinform.no/index.php?option=com_content&task=view&id=2812&Itemid=105 Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 takker for svar men er det noen som veit åssen jeg må gjøre på bilen min? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 På 100'en kan du vel bare bytte om noen pinner bak på lysbryteren. Kan sjekke opp litt hvilke det er. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 de hadde vært supert :-) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 bump... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Kan se ut som jeg har lurt deg opp i stry her, og at du faktisk må bruke rele. Var ganske sikker på at det bare var å bytte om slike pinner på min egen typ89 når jeg hadde den. Ser dog ut til at denne muiligheten ikke kom før ~95. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 er ikke noen som kunne gitt meg en passe detaljert beskrivelse a? hehe. gjerne med koblingskjema, hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 holder det med å bytte rele elr noen som har no svar til meg evt? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janmoen Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Uten å ha erfaring spesielt med Audi så er det vanligvis nødvendig med et kjørelysrelè. Dette henter signal enten fra ladekretsen eller en kombinasjon av tenningskrets og starterkrets. Disse releene er med diode, slik som her : http://www.nortelmaskin.no/pdf/katalog200.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 takk takk. men må jo være noen som har gjort dette før som kunne gitt meg en litt detaljert beskrivelse? hehe, evt noen som er medlemm på vw-audi forum som kunne spurt for meg? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg