olllis Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 var ute å kjørte å etter å ha dratt på litt begynte temp. å stige, stoppa og då gjekk den ned til 90 igjen og såg under bilen der de draup litt kjølevæske... lurer på om de kan vere vannpumpa som lek/er dårleg? og om de er skadeleg å køyre med til eg får evt skifta den om eg køyrer fint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 var ute å kjørte å etter å ha dratt på litt begynte temp. å stige, stoppa og då gjekk den ned til 90 igjen og såg under bilen der de draup litt kjølevæske... lurer på om de kan vere vannpumpa som lek/er dårleg? og om de er skadeleg å køyre med til eg får evt skifta den om eg køyrer fint? Så lenge motoren din ikke går varm er det ikke skadelig. Dvs du skal ikke kjøre noe særlig lenge over 100 grader. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg