Asim Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Nå som jeg er blitt lykkelig eier av en nydelig og elegant golf 2 86mod trenger jeg noen deler. -Dørtrekk sjåførdør sort farge -Vindusheis sjåførdør Alt av intr... Legg ut tilbud her eller på pm. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 tror jeg har heis har trekk i grått, hørte jeg "colour consept" ? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by G60Turbo tror jeg har heis har trekk i grått, hørte jeg "colour consept" ? Hvor mye for heisen? jeg glemte å nevne at det er en 2dørs... selvfølgelig med de org gamle type dører. Grått?? alt er mulig å lakke? haha :D Gi meg en killer price og jeg tar dem.... Heis = TRUST shoulderpads? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Hehe Har Dr Asim blitt syk? Mannen snakker om golf? Jeg har en golf du kan få plukke deler av til en billig billig penge... Om du husker den du bytta starter på for meg? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by Asim Hvor mye for heisen? jeg glemte å nevne at det er en 2dørs... selvfølgelig med de org gamle type dører. Grått?? alt er mulig å lakke? haha :D Gi meg en killer price og jeg tar dem.... Heis = TRUST shoulderpads? ;) du skal få blodpris :) alt kan lakkes vettu ;) har vel alle 4 sidene og i grått, skjønte seff at det var en 2 dørs, ser jo at du har dårlig smakved bilvalg, men at du hadde valgt en 4 dørs ville vært overkill i dårlig smak :D skal se hva jeg har neste gang jeg er i verkstedet, i morra eller fredag. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 trenger du grill list eller??? har en liggende som jeg aldri fikk satt på gamle bilen:) også glemte jeg å sende den med når jeg solgte bilen.. du kan få den billig, eller hvis noen andre er interesert så bare PM meg.. den går billig. det er for 2 lyktersgrill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 hmm.. det kunne høres interessant ut.. mye skal du ha for den taxi? hvis det er til 2 og ikke 4lykter.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg