Mr.Gaup Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Har hatt bilen siden sommeren 2004.Da hva den gått 86000Km og idag har den rundet litt over 200000Km ellers er det en 1.6L 98modell Først ble det anlegg,solfilm og senking. sånn hva den nu i 2år,men etter det ballet det seg bare på,som dere sikkert ser på bildene! sommerfelger: 225/45-18 Vinterfelger: 195/65-15 Pr dags dato,så har jeg gjort følgende med bilen: sveist igjen -alle dørhåndtaken -liste hullene -baklukeåpneren -blinkelyshullene på framskjermene! Så har jeg gjort følgende - Tatt vekk VW merke på Bakluka -støpt igjen skilthullet på bakfangren -støpt bakfangren fast i skjermene -lappet sammen sideskjørtene - fikset noen små bulker på taket. -støpt sideskjørtene fast Ellers er det dette som skal gjøres de kommende dagen/ukene -Sveise nytt badlook -montere shaveddoor kitet -montere tak spoileren -støpe fast fronten i skjermene Ting som skal kjøpes inn. -Golf 5 speil -frontlykter -baklykter? (vurderings sak) Alt inni bilen må nok vente til jeg er ferdig utvendig med bilen :( Her er en liten ønskeliste og! ;) -Luftfjæring -20" felger -suicide doors -Widebodykit eller bare skjermene -Stereo det hva vel det meste så langt. 25/5-08 Idag ble skjørtene støpt fast og fikset litt på panseret Mats i full fart! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Skriv bak linkene, slik at bildene kommer opp i tråden sånn at man slipper klikke på hver enkelt link.. Ellers så bilen rimelig grei ut den.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gaup Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsey Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Den blir fet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gaup Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Idag ble det ikke gjort så mye,men litt ihvertfall. selvom meste parten av tia gikk til å finne ut hvordan front man skal bruke. Blir den som dere ser litt lenger oppe på bildene! Personlig så liker jeg ikke den LENGER,så skal prøve og modifisere den litt og se om den blir bedre! Fronte jeg ville bruke ble det så mye arbeid med,så den skal jeg bruke som tids fordriv,når man er ferdig med bilen. [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 hvordan vil det funke med glassfiber på potta egentlig? vil tro det smelter rimelig kjapt? endestussen blir varm den også =P men ellers knall :D ! =D Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gaup Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 hvordan vil det funke med glassfiber på potta egentlig? vil tro det smelter rimelig kjapt? endestussen blir varm den også =P men ellers knall :D ! =D det finner vi nok ut:D vis det ikke funker så funker det ikke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gaup Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hvis du klarer å få den frontfangern fin så blir jeg imponert. For den var virkelig ræv-stygg.. Og sølv gitter på sølv bil er virkelig fy-fy. Men spennende prosjekt det her, ser ut til at du gjør ting skikkelig hvertfall. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gaup Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 JA,den front fangeren er ikke nokka fin! håper at den blir fin til slutt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 JA,den front fangeren er ikke nokka fin! håper at den blir fin til slutt! :) Det er vel egentlig opp til deg å bestemme vel? hehe Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gaup Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Det er vel egentlig opp til deg å bestemme vel? hehe sant nok :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gaup Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Da har man prøvd støpe plast får første gang. så nu er det bare å lære seg og bruke det!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Håper virkelig frontfangeren blir like clean som bakfangeren. Hvordan gjør du det forresten om bakfangeren må av? Tror bilen kommer til å bli fin.. Hvilken farge skal den lakkes i? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 kor i finnmark hold du til?? :) Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg