Gå til innhold

1993 Audi S4 stjålet fra lillestrøm funnet

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

Min 1993 Audi S4 2.2TQ Avant ble nettopp stjålet utenfor leiligheten min på strømsveien 161 midt i mellom lillestrøm og strømmen.. Jeg rakk akkurat å sette meg ned i sofan før bilen var borte..

 

RegNr: KF80959

 

http://upload.andtho.com/uploads/P1030093.JPG

 

http://upload.andtho.com/uploads/P1030095.JPG

 

Hentet fra lakkering i dag, svart metallic av farge.. Mangler lys i ene baklampa..

 

Sist sett nå nettopp på vei gjennom Jessheim.. kl. 01.00..

 

Ta kontakt på mob 48259990 om du ser eller hører noe..

 

Mvh. Anders Thoresen

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sist sett på kløfta, de prøvde å bryte seg inn en annen garasje hvor det har stått en S4 før.. Så de gjør research dessa gutta..

 

Ikke tracking nei.. rakk akkurat å få den ferdig.. Har bare kjørt den kanskje 30 min i år, ellers har den stått på verkstedet.. Så litt surt ja..

 

Skulle montere tracking og alt når den var ferdig, men rakk aldri det..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å finne eier og bosted på et kjøretøy trenger en bare mobiltelefon og regnr.

 

Får navn og by eieren bor i via sms til vegvesenet, så ordner opplysningen adressen.

 

Det er utrolig enkelt det er å finne eieren og adressen til vedkommende nå, det er da stor mulighet for at bilen står utenfor adressen eller i umiddelbar nærhet.

 

Har de knust ruta eller hvordan har de klart å kjøre den avgårde ?

er det en audi svakhet de har utnyttet eller en kopi av nøkkelen.

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok veldig brutalt av meg og si det, men hvis disse ikke stoppes ganske fort er jeg nok redd for at disse bilene kommer bare til og bli slaktet og dumpet; deler som er verdt mye, men biler som står for mye ut :(

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med trådstarter som ble frastjålet en RS2 9.mai.

 

Hans bil ble stjålet ved Kalbakken, og seinere sett ved Jessheim og Årnes. Denne bilen ble funnet, men ikke tyvene. Politiet hadde en mistanke om hvem de var, og det kan jo tenkes at de er tatt og har sluppet ut igjen.

 

Disse stedene som RS2'en var er jo ikke så langt unna deg...?

 

Hør med RS2-trådstarter om han vet hvem de var, og reis deretter til området hvor de bor, still deg opp ved et nabohus, og vent til du evt ser bilen, så kontakter du politiet.

 

Lykke til!!

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bekrefte at bilen er funnet igjen..

 

Idioten som tok den får nok noen år i buret da han med vilje kjørte på å skadet en og vraket en annen politibil.. Men bilen min ser da ut deretter.. :(

 

Noen bilder..

 

normal_24052008_006_.jpg

 

normal_24052008_003_.jpg

 

normal_24052008_002_.jpg

 

Politibilen som tapte..

 

normal_24052008_007_.jpg

 

Takk til alle som har hjulpet med å finne den, 19 timer på å finne igjen en stjålet bil må være ny rekord.. bare synd den er den tilstanden den er i..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å finne den igjen slik, men den er ihvertfall ikke slaktet. Ser ut som bakskjermen berga og, så nye dører, framskjerm , lykt, grill og fanger så har man vel kommet langt? :) Flott også at tjulpakket ble tatt og at han klarte å drite seg ut såpass at han også gikk løs på politiet. Da blir han nok sittende inne en god stund lenger enn om han bare hadde stjålet bilen.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle fått kappa ei hånd for hver gang de rappa en bil...

 

Trist å se en så fin bil bli vraka... Fikk litt flashbacks fra da en idiot rappa en S2 her oppe, desverre for han kjørte lillebroren til han med S2'n en RS2 så det tok ikke lang tid å hente han inn igjen...

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår