DemptD Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Har polert bilen idag, men sølte litt på listene (svart plast) Hvordan får jeg det vekk? Kan jeg vaske med høytrykkspyler rett etter polering? Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Kjøp noe polering til svart plastik, eks Meguiars sin, eller noe fra scandicshine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Ikke spyl bilen rett etter polering.. Ta på plast rens etc, det fjerner polishen, men pass på å fjerne den, ellers setter den seg godt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Bytt poleringsmiddel ;) Hva slags polering bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Ok, skal prøve med noe rens i dag :) Jeg brukte Autoglym paint renovator og super resin polish... Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg