Flottull Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Hei! Har en sølvgrå Golf III, 93-modell. Ønsker å fikse litt på den, og har starta litt ute. Skaffa meg rullegardin til å ha baki, og mørk solfilm, så den er forsåvidt grei. Utenpå klarer jeg det meste selv, men er det noen som har noen ideer innvendig. Den har jo blått interiør, og det er jo liksom ikke en så enkel farge med tanke på styling innvendig. Blir jo ikke noe fint om man maler/lakker interiøret heller? Noen ideer, både innvendig og utvendig forsåvidt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Hei du... Her er noen forslag vertfall;) Innvendig; - midtarmlene forran, - Skikkelig stereo;) - FOR ALL DEL, Ikke noe jalla lakkering av interiør ( vertfall mi meining):P Utvendig; - Få på noen fine felger - Senk=) - VR6 leppe, - Lykter - GTI/VR6 "vinge" Sleng opp noen bilder av bilen din da;) Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 joda, hvis man får det pent, så kan det bli kult ;) eller bare kjøpe et svart interiør på huggern.. se litt i den tråden her, noen pene interiør bilder :) http://www.bilforumet.no/golf-iii/123616-inspirasjon-folket.html Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flottull Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Ja, jeg er litt interessert i at det ikke skal se jalla ut. Skal se skikkelig ut liksom! :) Men hva bruker man om man lakkerer da? Og, hvor lang tid tar det å bytte ut hele interiøret? Er det vanskelig..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Jeg syns også du skal gå for noe som ser originalt ut både inn og utvendig. Det kombinert med greie felger og grisesenking er heftig. Er ikke rare jobben å bytte interiør har jeg for meg. Mesteparten sitter bare med klips og noen fattige skruer. Skal bytte ut alt av interiør i min om ca 2 uker så da kan jeg jo si deg hvor mye/lite arbeid det er. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg