hansenracing Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Kjapt og gæli !!! Kjøpte meg en Audi S3 2000Mod her om dagen... Bilen har ruslet 120k mens motoren har kun gått 4k :D Men jeg er fysen på å chippe, montere ny eksos og åpent filter... Noen som har noe erfaring med dette ??? Anbefalinger på produkter eller leverandører ?? Anbefalinger eller ikke taes imot med takk !!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 grattis...bilder?=) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Er det ikke litt tidlig å begynne med trim på em motor som er 4000km gammel? :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Bilder???:) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansenracing Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Skal få lurt frem noen bilder snart... Bare en katte vask og litt polish først ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Fint profilbilde forresten. Mer bilder? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Fint profilbilde forresten. Mer bilder? :D Godt det ikke bare var jeg som la merke til det! ;) Ta en tlf til de forskjellige gutta som driver med chipping. TS, Flisa, osv osv... Jeg er veldig fornøyd med TS sin service og chip (1.8TQ ikke S3) og vil anbefale de, men det kan bli diskutert opp og ned om hvem som er best, da alle har forskjellige erfaringer Ta noen ringe runder og hør hvor du får hva og til hvilken pris osv! Og ta det valget du synes høres best og mest fornuftig ut! Bilder av bil?! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansenracing Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Fint profilbilde forresten. Mer bilder? :D Har ikke noe flere bilder å følge opp med på det profilbildet... Men den utvalgte er ei lita snelle fra notodden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg