Holten92 Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Fattern kjøpte seg en camry her om dagen! Vi skal fikse litt rust her og der, så skal jeg kjøpe den :phatyo Er ikke noe å skrive enda, så går over til bilder! Her er det jeg har tenkt å gjort! Skal ha bøtteseter å sportsratt, lakkere interiør, å shine opp litt! :) Kom med tips! Siter Pirate4x4.no <- Norges beste offroad forum! Chevy interessert. Spesielt stoore. Suburban f.eks..:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holten92 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Enda en versjon! Hvilken var best? Siter Pirate4x4.no <- Norges beste offroad forum! Chevy interessert. Spesielt stoore. Suburban f.eks..:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarledt Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Enda en versjon! Hvilken var best? Den siste synes jeg var best da! ;) tøft med de felga.. bra førstebil det her(hvis det er det), eller bra biler sånn generelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 4 Life Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Lakk og felger gjør susen. Likte det siste alternativet best. Lykke til! Siter '98 Toyota Corolla 1,6 Luna '92 Vw Golf cl - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg