OlaroaRacing Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Hvilken type grunning og lakk bør man bruke i et motorrom? Den bør vel tåle litt varme og juling? Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Samme som du bruker utvendig på en bil Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaroaRacing Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Enkelt og greit :) Takk for svar da! Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 epoxy er en vinner :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Inni motor rommet kunne man brukt lastebil lakk? Billigere+ at jeg har hørt den tåler litt mere? Mange bil merker er jo bare sorte eller uten klarlakk i motor rom så :/ Kjiipe :P hehe Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Låner topicen litt hehe, Lakkerer dere motorrom uten og demontere alt? Altså, skru av diverse tanker og ting som sitter på skjermene og bare maskerer resten? Vanskelig å komme til men :/ Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Låner topicen litt hehe,Lakkerer dere motorrom uten og demontere alt? Altså, skru av diverse tanker og ting som sitter på skjermene og bare maskerer resten? Vanskelig å komme til men :/ Kommer jo selvsagt helt an på hvor proft og hvor fint du vil ha det :) Det blir aldri perfekt med halvhjertede løsninger. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg