FoZZheim Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 hei.. vet noen hvor jeg kan få tak i konsollen med speedometer,turteller osv.. speedometere har ryki og verkstedet mener jeg må bytte hele instrument konsollen.. hvor kan jeg få tak i dette?? nytt er det vist svin dyrt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 norskbildelsenter.no ?? lokale huggere? Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Norskbildelsenter selger ikke innstrumenter fra 2008. Høggere, Møller eller eBay er muligheter. Hvis kilometerstanden er over 100km på det innstrumentet du kjøper får du ikke endre kilometerstand, da er det låst. Med andre ord må du kjøpe ett som er "fikla" med eller splitter nytt!! Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg