stian90 Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Blinklyset har begynt å blinke saktere og saktere nå. Det varierer litt noenganger, men det er vel ca 1 blink per 2 sekund nå, hva kan det være? Alle pærer funker, kan det være blinklysreléet som er gåent eller trenger jeg å skifte blinklysolje? :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Har du VAG-bil? Sjekk sikringen for blinklysene. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 jordings feil kanskje. har du sjekket om den blinker i flere lamper? hadde dette på en e30 jeg hadde tidligere der blinket også bremselyse på samme siden. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Kan dere ikke holde dere til den store tråden som er fra før om blinklysolje og slikt, og heller svare på problemet til trådstarter? Og hvis det er tull bør tråden stenges synes jeg, er nok av tulletråder her.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian90 Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Ja helst noen seriøse svar nå.. Det med blinklysolja var bare en spøk, men sannheten er at blinklyset blinke sakte. Uansett høyre, venstre eller varselblink men det sier vel kanskje seg selv. Ingen pærer har gått, og så vidt jeg vet så blinker det vel fortere hvis en av pærene har gått? Jeg mistenker blinklysreléet, er det noen andre som har noen innvendinger? Kan evt ta en liten film/ta opp lyd av hvor sakte den blinker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Jeg kan tenke meg at det kan være jordingen eller releet som du sier her.. Har du noen du kan byttelåne relee av? Men skjekk at du har god jording, at det ikke er rust eller korrosjon rundt! Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg