tvindal Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Heisann! Har en kompis med en 1991 modell honda crx vtec... girkassa begynner og bli sliten og vi lurer på om det er samme kassa på denne og på den vanlige crx'n(125hk). Håper på svar.... girkasse ønskes forresten kjøpt! mvh terje Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by tvindal Heisann! Har en kompis med en 1991 modell honda crx vtec... girkassa begynner og bli sliten og vi lurer på om det er samme kassa på denne og på den vanlige crx'n(125hk). Håper på svar.... girkasse ønskes forresten kjøpt! mvh terje Nei, det er ikke den samme gearkassen og de passer ikke om hverandre. Jeg er på utkikk etter gearkasse selv, men jeg skal ha til ED9. Den vanlige altså... Det finnes noen kasser i Sverige. Søk på http://www.bildelsbasen.se etter växellådar. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Jeg var i Sverige og henta gearkasse til min ED9 i sommer. 3000SEK, 140000km. Funker krute godt. Fant den på bildelsbasen.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg