Athrun Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 ser bra ut dette. vectra er bilen. stå på. Siter ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Athrun Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 ville gått for noen andre jeg.disse feks va med å kjøpe breddekit til bilen? lakkere den kan du og gjøre. gjorde akkurat det med min. elrs kan du jo bygge litt i bagasjerommet med annlegg;) hehe se der ja =) ingen flere kommentarer på bilen? :> fått pris på chipping nå, 10 hester. 4500kr. syntes det var litt smådyrt. Men hvilken effekt vill det gi med effektannlegg og chip da? edit: welin 504 er gått ut av produsksjon, så blir nokk andre felger ja. Med mindre noen klarer å finne en plass de har de. Gundersen hadde bare glemt å fjerne de fra siden Noen som har en anelse om disse vill se bra ut på vectra: ?? Siter ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders3n Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Hva måtte du ut med for lakering da? så på posten din. men bildene funker ikke. Hvilke felger er det? merke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 (Litt offtopic) Hvor mye kosta det for den stylingen der skjørter, frontspoiler og bak??Hvor fikk du tak i fronlyktene?? Var nice:) Peders3n blir nok bra bilen din:), hjelper veldig med noe andre felger da:) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carzone Vectra Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 (Litt offtopic) Hvor mye kosta det for den stylingen der skjørter, frontspoiler og bak??Hvor fikk du tak i fronlyktene?? Var nice:) Peders3n blir nok bra bilen din:), hjelper veldig med noe andre felger da:) fangerene er rieger kopi fra superstyling.no. elendig passform, men etter litt kapping og sparkling ble det ganske bra. kosta 1500 for front og 1500 for bak. altså 3000,-. skjørtene er CSR fra eyecandyracing og kosta 2000,- disse passet bra. frontlyktene kjøpte jeg på maxam-tuning, men de har dem flere steder. Det er FK automotive lykter Siter -1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk -1994 Opel Omega B Gate prosjektet -1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter" x1997 Opel vectra b turbo (c20let) x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders3n Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 da er nye dekk bestilt. http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifendirekt.pl?details=Ordern&cart_id=672668.29.14965&typ=R-148249&ranzahl=4&Breite=215&Quer=35&Felge=18&Speed=H&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=12&Transport=P&dsco=29&sowigan=So&Achse= Noen som kan si meg om dette ser ut til å stemme? :> felger er også snart på vei. går for disse. http://www.gundersen-sportscar.com/images/dekkogfelg/31-FA38-03.jpg 8.5x18. hvordan blir dette med senka bil? subbe som faen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Så lenge bilen er fin å stiv kommer den nok ikke til å subbe. jeg hadde 235.40.17 det gikk helt fint til å med full bil. Men nå satte jeg på 225.45.17 og da subber den litt, men demperne mine begynner å slite litt. Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders3n Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 måtte bare leke meg i photoshop. fant felgene alikevell. eller dvs, har ikke fått svar enda. men de er bestilt. teit om jeg nå IGJEN får at de ikke har dem. Så et spm: prøvde denne kalkulatoren. ( http://www.jkarlsen.com/jk/dekk.php ) og kom fram til at bilen min blir 2.68cm lavere? stemmer det? eller er jeg bare helt teit? (bruk FORSTØR bilde) for å se hele bilde. bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders3n Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Da er disse bestilt: =) noen som vet hvordan det er med montering av slike? står ikke noe om at det er rails som er universal eller noe. evt er det vanskelig å mekke noe sånn selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Pen Vectra du har fått!:) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Pen Vectra, men pris på stolene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders3n Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 3600 for par. Kommer til å ta bilder mens jeg monterer. håper de kommer i posten snart :D Btw: gir snart opp å lete etter felger, venter hvertfall litt med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Felger: Satt å trykte og k*ka litt med den kalkulatoren du linka til... 215/40-18 ville vært en mer ideell dimensjon i 18", med tanke på avvik fra original rulleomkrets.. Jeg ville nok sannsynligvis gått for 215/50-17, da det er en snillere dimensjon i lys av gjeldende veistandard, eller mangel på sådan. Ikke det at jeg har så go' peiling, men men.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders3n Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Dekk er allrede bestilt. men jeg får bare se hvordan det blir, viss det stemmer at bilen blir lavere så gjør ikke det meg noe egentlig. selv om den blir jævla lav etter hvert :> er også redd for at 40 profil skal subbe borti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 måtte bare leke meg i photoshop. fant felgene alikevell. eller dvs, har ikke fått svar enda. men de er bestilt. teit om jeg nå IGJEN får at de ikke har dem. Så et spm: prøvde denne kalkulatoren. ( http://www.jkarlsen.com/jk/dekk.php ) og kom fram til at bilen min blir 2.68cm lavere? stemmer det? eller er jeg bare helt teit? (bruk FORSTØR bilde) for å se hele bilde. bilde: Sotinga av side front rutene hadde jeg ikke gidde om jeg var deg. er ikke lovlig uanett og om du er uheldig og møter på onkel - Blå som har dårlig dag, så må du av med det. Som skjedde med meg.. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg