Gå til innhold

Peders3n`s Vectra B (96 - 2.0CD)

Ranger emnet


Peders3n

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ville gått for noen andre jeg.disse feks momo_corse.jpg

 

va med å kjøpe breddekit til bilen? lakkere den kan du og gjøre. gjorde akkurat det med min. elrs kan du jo bygge litt i bagasjerommet med annlegg;) hehe

 

 

 

se der ja =)

 

ingen flere kommentarer på bilen? :>

 

fått pris på chipping nå, 10 hester. 4500kr. syntes det var litt smådyrt. Men hvilken effekt vill det gi med effektannlegg og chip da?

 

edit: welin 504 er gått ut av produsksjon, så blir nokk andre felger ja. Med mindre noen klarer å finne en plass de har de. Gundersen hadde bare glemt å fjerne de fra siden

 

Noen som har en anelse om disse vill se bra ut på vectra:

08-GTR4-hypbl-03.jpg

 

??

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Litt offtopic) Hvor mye kosta det for den stylingen der skjørter, frontspoiler og bak??Hvor fikk du tak i fronlyktene?? Var nice:)

 

Peders3n blir nok bra bilen din:), hjelper veldig med noe andre felger da:)

 

 

fangerene er rieger kopi fra superstyling.no. elendig passform, men etter litt kapping og sparkling ble det ganske bra. kosta 1500 for front og 1500 for bak. altså 3000,-.

skjørtene er CSR fra eyecandyracing og kosta 2000,- disse passet bra. frontlyktene kjøpte jeg på maxam-tuning, men de har dem flere steder. Det er FK automotive lykter

-1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk

-1994 Opel Omega B Gate prosjektet

-1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter"

x1997 Opel vectra b turbo (c20let)

x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er nye dekk bestilt. http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifendirekt.pl?details=Ordern&cart_id=672668.29.14965&typ=R-148249&ranzahl=4&Breite=215&Quer=35&Felge=18&Speed=H&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=12&Transport=P&dsco=29&sowigan=So&Achse=

 

Noen som kan si meg om dette ser ut til å stemme? :>

 

felger er også snart på vei. går for disse. http://www.gundersen-sportscar.com/images/dekkogfelg/31-FA38-03.jpg

 

8.5x18.

 

hvordan blir dette med senka bil? subbe som faen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160520082711.jpg

 

måtte bare leke meg i photoshop. fant felgene alikevell. eller dvs, har ikke fått svar enda. men de er bestilt. teit om jeg nå IGJEN får at de ikke har dem.

 

Så et spm:

prøvde denne kalkulatoren. ( http://www.jkarlsen.com/jk/dekk.php )

og kom fram til at bilen min blir 2.68cm lavere? stemmer det? eller er jeg bare helt teit? (bruk FORSTØR bilde) for å se hele bilde.

bilde: dekk.png.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger: Satt å trykte og k*ka litt med den kalkulatoren du linka til... 215/40-18 ville vært en mer ideell dimensjon i 18", med tanke på avvik fra original rulleomkrets..

Jeg ville nok sannsynligvis gått for 215/50-17, da det er en snillere dimensjon i lys av gjeldende veistandard, eller mangel på sådan. Ikke det at jeg har så go' peiling, men men.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160520082711.jpg

 

måtte bare leke meg i photoshop. fant felgene alikevell. eller dvs, har ikke fått svar enda. men de er bestilt. teit om jeg nå IGJEN får at de ikke har dem.

 

Så et spm:

prøvde denne kalkulatoren. ( http://www.jkarlsen.com/jk/dekk.php )

og kom fram til at bilen min blir 2.68cm lavere? stemmer det? eller er jeg bare helt teit? (bruk FORSTØR bilde) for å se hele bilde.

bilde: dekk.png.PNG

 

 

 

Sotinga av side front rutene hadde jeg ikke gidde om jeg var deg. er ikke lovlig uanett og om du er uheldig og møter på onkel - Blå som har dårlig dag, så må du av med det. Som skjedde med meg..

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår