gladjenta Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 I det siste har det vært rar napping i bilen. Det kommer når jeg skal kjøre etter at den har stått stille en dag og de første meterene, føles ut som jeg har automatgir for når jeg trykker inn gassen napper den, slik som skjer når du har automatgir og det skifter gir, men jeg har jo manuelt gir. Hva kan dette skyldes? Håper noen kan hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 LMM som ikke er helt frisk :) / tar inn feil mengde luft. er et standard problem på VW desverre Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gladjenta Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 LMM som ikke er helt frisk :) / tar inn feil mengde luft. er et standard problem på VW desverre Ok, noe det går ann og ordne på? Dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 ja selvfølgelig kan det fikses :) dra på møller på hvam ved olavsgård der :) så spør du hvor mye de skal ha for en LMM (Luft Mengde Måler) til din VW golf 3 ;) jobben kan du gjøre selv ikke vits å kaste bort 2 lapper til en kar som skal skru 4 skruer hehe det klarer du lett selv håper jeg hehe Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 du får også pant på den gamle delen ;) btw LMM(luftmengdemåleren) er billigere ny hos vw forhandler enn mekonomen. Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg