Ghost. Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 jeg har MASSE penger å bruke på felger ( hvilken syns folket er finest? ) TH schmidt 8&9 x 14" ET 18 og 5 med dekk 1. Lowrider Wire Rims 7x14 " uten dekk , 2. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Litt usikker vilken bil disse skal monteres på, men alternativ 1 er dødstøffe! /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Hva slags bil skal det på da? Er ikke alle biler somklarer 9-14 ET 05 uten en del mer enn "massasje" av skjermbuer Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 joda felgene passer =) er litt usikker på jeg skal gå for, glemte å nevne det ene er stål med eiker og første er Alu, + at de med stål koster 2000,- kr for 4 stk :D Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Hvilken bil?? Ganske vesentlig det :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 vw G 2 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 vw G 2 ingen av de felgene er noe for din bil med styling og jall. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Slike som 9x16.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 @ sleepr : ingen styling og i hvertfall Ingenting jalla på den! @ BTI : jeg skal ha noe litt mer unikt , og 16" blir litt mye , justerbart senkesett til 85mm er på vei . er for vanlig med borbet. har nylig solgt RH cup 9x16 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 @ sleepr : ingen styling og i hvertfall Ingenting jalla på den! @ BTI : jeg skal ha noe litt mer unikt , og 16" blir litt mye , justerbart senkesett til 85mm er på vei . er for vanlig med borbet. har nylig solgt RH cup 9x16 th lines er tøffe felger, men jeg personlig syntes massern har "brukt opp" slike felger på golf 2... men borbet a med flate senterdeksler er skikkelig tøft på en bil med så og si original stil men med masse senk. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 hvis vi skal snakke om hva som er oppbrukt på G2 så er fleste Borbet , Brock felger i hvertfall oppbrukt , jeg kunne jo valgt noe litt nytt gått for stålfelgene med eiker som bilens farge =) for det er fint mulig , eller gullfarge Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 felg nr 1 var grisefet. Hvor selges disse? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 hvis jeg skulle handlet meg nye th lines så hadde jeg spandert på meg de med carbon senter ihvertfall, og de eikerfelgene blir litt rart på en golf 2... eller snakker vi comptons, latinos og westside? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 skal legge ut et bilde av hvordan eikfelgene hadde sett ut litt senere når jeg kommer meg hjem , skal ut handle meg GTI leppe nå =) for 100,- !! :D edit : her kan du kjøpe dem : http://www.german-wheels.com/ Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Ah da finnes de vel neppe til japse. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg