Gå til innhold

Bilder av min nypolerte E46 323Ci :)

Ranger emnet


MicrolaXx

Anbefalte innlegg

Veldig pen bil, M3 speil hadde nok gjort seg ja :) Om noen år så er det en ny ganske lik denne på forumet ;) Men hadde du giddet å svare meg på noen spørsmål? Kan godt svare på PM.

1: Er det bare Mtech2 pakke du har? Hva følger med i denne pakken?

2: Hvor har du kjøpt pakken?

3: Passer denne pakken på E46 med facelift?

4: Hvis ikke hvite blinkers, xenon grøftelys, angeleyes hovedlys og den lille sexy spoileren på bagasjelokket følger med i Mtech2 pakken, hvor er dette kjøpt? Eventuelt link? :) Hvis det er andre ting du har gjort (senk f.eks) som ikke følger med og jeg ikke har nevnt, hadde du giddet å linke til det også?

 

Og til slutt: Ta veldig godt vare på lekkerbisken din :D Gratulerer

BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Veldig pen bil, M3 speil hadde nok gjort seg ja :) Om noen år så er det en ny ganske lik denne på forumet ;) Men hadde du giddet å svare meg på noen spørsmål? Kan godt svare på PM.

1: Er det bare Mtech2 pakke du har? Hva følger med i denne pakken?

2: Hvor har du kjøpt pakken?

3: Passer denne pakken på E46 med facelift?

4: Hvis ikke hvite blinkers, xenon grøftelys, angeleyes hovedlys og den lille sexy spoileren på bagasjelokket følger med i Mtech2 pakken, hvor er dette kjøpt? Eventuelt link? :) Hvis det er andre ting du har gjort (senk f.eks) som ikke følger med og jeg ikke har nevnt, hadde du giddet å linke til det også?

 

Og til slutt: Ta veldig godt vare på lekkerbisken din :D Gratulerer

 

Takk for det! :)

 

1: Nei M-tech II pakken er bare front og bakfanger + sideskjørt.

2: Koed.dk

3: Ja, men se koed.dk så er det forskjellig kit til sedan og stasjonsvogn og jeg tror facelift også er forskjellig uten at jeg er sikker... står på koed.

4: Angel eyes er montert i de originale lyktene. kit kjøpt på GS bildeler. Samme med spoilern og sideblinkerne. Frontblinkerne og baklyktene er kjøpt på bimmian.com. Blinkerne er forresten ikke hvite.. de er sota ;-)

Chrome enderør på eksosen er kjøpt hos schmiedmann.

Xenon kit er kjøpt hos Dybvik Trading. Er xenon originalt i nærlys.

 

Hvorfor lurer du på alt dette egentlig? Har du tenkt å kopiere bilen min? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

 

1: Nei M-tech II pakken er bare front og bakfanger + sideskjørt.

2: Koed.dk

3: Ja, men se koed.dk så er det forskjellig kit til sedan og stasjonsvogn og jeg tror facelift også er forskjellig uten at jeg er sikker... står på koed.

4: Angel eyes er montert i de originale lyktene. kit kjøpt på GS bildeler. Samme med spoilern og sideblinkerne. Frontblinkerne og baklyktene er kjøpt på bimmian.com. Blinkerne er forresten ikke hvite.. de er sota ;-)

Chrome enderør på eksosen er kjøpt hos schmiedmann.

Xenon kit er kjøpt hos Dybvik Trading. Er xenon originalt i nærlys.

 

Hvorfor lurer du på alt dette egentlig? Har du tenkt å kopiere bilen min? :P

 

 

Hvorfor i all verden skal han se på koed.dk når vi har koed.no ? =)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår