Gå til innhold

Bilder av min nypolerte E46 323Ci :)

Ranger emnet


MicrolaXx

Anbefalte innlegg

Veldig fin bil. Nok ett bevis på at mtech2 er sexy og at det egentlig ikke trengs å gjøre noe mer. Litt mer senk er jo ikke å forakte heller =)

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Fy faen, den E46en er noe av det fineste jeg har sett. PERFEKT styling, farge og alt. Nestebilen er klar i bakhodet!:D

 

Disse er MYE penere enn E90. Jeg lurer på hva designerfolka på BMW tenkte da de gikk fra DETTE til E90.:(

 

Takk for det! :D Den var helt standard med standard fangere og slitt lakk når jeg kjøpte den.. så har stylet den slik jeg vil ha den :D Liker det orignalt og diskret :)

Det eneste jeg kunne tenke meg er å sote vinduene litt og skaffe m3-speil...

 

Noen som forresten vet hvor det går an å få tak m3 KOPI speil... ikke de GS har for de er ikke kopi.. de er jo like store som de originale speilene og peker oppover! ikke pent..

Originale M3 speil er mindre og mer sleeke og elegante :)

 

Men det er E92 den som har tatt over etter denne og den synes jeg er rett og slett er driiiitlekker så ikke helt enig der :D :oohh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Han skriver jo at nye senterkopper skal skaffes da :)

Men veldig pen bil ja. Kom de baklyktene der på '99-modeller?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår