Gå til innhold

Lakkering i Rogaland (eller omegn)

Ranger emnet


Phantom

Anbefalte innlegg

Vurderer å få omlakkert Lotusen (02 Lotus Elise farge blå) til en annen farge..

 

Noen som har anbefalinger på hvilke verksteder/personer som er å finne i Rogaland eller i området rundt ? Kan godt kjøre til Kristiansandområdet eller Bergenesområdet, dog er jeg da avhengig av å få gjort dette i en helg og da er jo ikke så mange verksteder åpne.

 

Bilen er bulkfri og rustfri noe som er relativt logisk grunnet bilens materialer..

 

Ønsker ikke å gjøre noe selv og det vil være minimalt med demontering pga bilens form. Innvendig er det ingenting som er lakkert, kun inni dører.. Bør være en relativt kurrant bil å lakkere vil jeg tro.

 

Noen som vet pris på noe slikt og ? Forstår det sikkert er vanskelig å anta om man ikke er lakkerer, men om noen driver med dette og vet noe så gjerne gi en lyd

 

Typiske folk som sier "jeg kan lakkere bilen din for 6000,-" trenger ikke å svare da jeg vil ha dette perfekt og betaler det det koster, vil ikke ha noen jallajobb, men klart om noen er profflakkerere og har egne fasiliteter så er jo dette interresant.

 

Mvh

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Darex's Billakkering i Hillevåg(Hollyvåg) og så har du Hinna lakkering. Dette er jo proffe verksteder, men det er disse vi bruker der jeg jobber :)

 

Vet du noe om priser ?

Prøvde å finne epostadresse til disse men var jo umulig.. Er på jobb i utlandet så litt vanskelig å få kontakt på tlf pga jobbtider.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Darex er jallabutikk, det høres ut som du vil være mest fornøyd med arbeidet til Hinna Lakkering, tlf. +47 51881542.

Prismessig ligger en kvalitets-hellakkering på 15 - 25.000,- privat, men da (bør det) gis garanti på f.eks. ett år og resultatet er selvfølgelig lytefritt.

Det er ikke problem å få lakkert bilen for 3 - 5000,- men da er resultatet totalt amatør selvfølgelig.

 

Husk på at denne Lotusen ikke kan / bør grunnes med samme grunninger som metall, det fordyrer det litt.

Demontering / montering trekker opp prisen litt.

Hos ett firma tror jeg du kan regne fra 30 til 40.000,- på samme jobb.

 

Jeg er lakkerer selv med 14 års erfaring fra både lakk- og karrosseri hos merkeforhandler. Jeg kan kikke på bilen og gi pris om du ønsker, jeg bor der du bor.

Send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår